kaTTla Postad 29 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2007 lade bort halva stacken på en sng när ja trodde jag floppade färgen men såg fel haha...kanske dags att at en pause.. tur det inte va ett för högt cg bord som jag brukar göra ibland:mrgreen: Citera
beem_ Postad 29 Mars , 2007 Rapport Postad 29 Mars , 2007 grabbar. ni går ju bara minus alltså Citera
kaTTla Postad 29 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2007 rullen var innnan uppe på 137 dollar vilket betyder 6 dollars, right? har ju lirat ett par innan men nu ska jag börja dagarna med 6 dollars o sen upp på 11 om ja plussar:mrgreen: , kommer jag ned under 70 dollar går jag ned på 3 dollars igen. GL, HF Citera
kaTTla Postad 29 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2007 Idag har rullen växt från 57-137 dollar vilket jag är nöjd med8-) Nu blire 6 dollars imorgon men först sömn och en grind i skolbänken:evil: Ska faktiskt erkänna att jag har fastnat för sngs. hatade dem innan näär ja lirade cashgame men tycker dem är mkt behagliga:-D tilten och badbeatsen blir inte lika brutala, och hur ball känner man sig egentligen när man tiltar bort ngt som ser ut som playmoney chips? GL, HF Citera
slashyboy Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 gårdagen slutade ynka 79$ upp, men la 153$ i en rebuy, så i sngs plussade jag 232$ vilket jag r nöjd med, total rulle: 3764$, ska cahsa ut nästan halva rullen snart, så at gå upp i stakes är det inte på tal om. Citera
beem_ Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 Du ska inte casha ut mannen. mupp! => Citera
slashyboy Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 Du ska inte casha ut mannen. mupp! => nje, det är kanske bättre att lira ltie NL5000 för allt ist. INTE:-P Citera
kaTTla Postad 30 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 30 Mars , 2007 i och med att jag varken hade ställt väckarklockan eller ställt fram den till sommartid så var förutsättningarna optimala för sng-grind för jag har en håltimma efter första lektionen:mrgreen: High stakes poker på 6dollars idag då Citera
kaTTla Postad 30 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 30 Mars , 2007 EV- på o lira när amn inte ska lira. torska 4 raka och kom 2a i en så lite back:-( haha. mer grind efter skolan:mrgreen: GL, HF Citera
beem_ Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 Lite bättre presentationer om mål m.m.! lite snyggt upstaplat tack!. =D Citera
slashyboy Postad 30 Mars , 2007 Rapport Postad 30 Mars , 2007 Lite bättre presentationer om mål m.m.! lite snyggt upstaplat tack!. =D kommer mannen kkommer Citera
slashyboy Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 uppdaterar från igår, backa 110$, var ofokuserad, vet inte varför, BR sjönk till 3654$ Citera
kaTTla Postad 31 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2007 Lirade en session på 6 st 6dollars nu, 3a i 2 och 1a i 2 och dem andra 2 bubblade jag:roll: haha, men hyffsat iaf. Är jag inte ikapp slashys BR innan hösten rånar jag den lokala banken:mrgreen: . Bankrullen ligger på stabila 147 dollar nu och jag kör vidare på 6 dollars tills jag ligger runt 280-300 dollar. GL, HF Citera
slashyboy Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 dagens 4 timmars session reuslterade i 273$ pluss, vilket ökade rullen till 2927 dollar... lirar som sagt 22$ sngs Citera
slashyboy Postad 31 Mars , 2007 Rapport Postad 31 Mars , 2007 Seg dag i dag, skulle blivit utekväll men blev inställt pga kompis sjukdom. Bestämde mig då för att lira lite turrar, köpte in mig i 8k gtd 22$ rebuy, där jag åkt eut strax efter pausen, köpte även in mig i 40k gtd saturday (buyin 320$). Rätt högt buyin för mn rulle (är som sagt svag för dyrare turrar). Ligger kvar i 40k gtd med 8,4k (börja med 5) vi är nu o spelar efter första puasen och jag uppdaterar om det går bra. Citera
slashyboy Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 Jaha ,då är ännu en månad slut, denna månaden slutar ca 3200$ upp, vilket jag är mycket nöjd med, då i princip allt kommer från 22$ sngs. Målet var 1500$ upp och det har jag uppnått med råge, har även gjort ett par skrala uttag denna månad, men räknar emd att ta ut ca 2000$ i dagarna ( halva rullen haha). Just det, rulle ligger för tillfället på 3945$. MÅnadsmål för april då: Fortsätta vara stabil på 22$, kanske kliva upp på 33 och ev. 55 om det går bra. Försöka klonka någon turre, samt även lira lite cash främst då 0.25/0.50 och 0.5/1 NLHE och PLOMAHAHI, kanske lägre då jag itne är lika stabil på cash. Ett rent pengamässigt mål för April blir att försöka plussa 2000$. Det rä ett mål som är högre än det jag satte i Mars men också ett mål som jag tror är fullt realistiskt att uppnå, och målen kan ju inte vara FÖR lätta att uppnå. . Det var allt om mål osv. Håller på och bokför statistik ganska flitigt men då jag ännu inte hunnit bokföra över 1000sngs finner jag det inte värt att räkna ut ett ROI, men det kommer så snart jag passerat 1000gränsen. Lirade väl en bit över 500sngs i Mars. DAgens spel då. Mjaa , tänkt plugga en del idag, och då främst fysik, så spelandet bortprioriters. Är dock lite sugen på turneringar så jag kasnek buyar in i partys 300k ikväll och ev. ngn mer. Citera
kaTTla Postad 1 April , 2007 Författare Rapport Postad 1 April , 2007 Hahaha hade fetaste riggen i ryggen den sessionen. Började i morse med Några 6 och 11:mrgreen: dolallars och backa ned till 114 dollar. Gick sedan upp till Slashys stinkande hus och här är riggen med mig totalt:lol: haha plussat 60 dollar på 11 3dollars sngs. kändes bra. Lirar 11 dollars re-buy nu för lite av pluss pengarna. Har inte lirat så seriöst i mars men ska lira ganska mkt nu när min hockey är slut:-D Målet för April är att plussa 500 dollar på sngs innan månaden är slut. Får se lite vilka stakes jag kör men 3 dollars har gått fett nice det senaste, så kanske stannar där ett par dagar. Ett annat mål är att tilta min en kommpis aka bemeer från borås via msn så han gular hela sin rulle på alldels för höga stakes:mrgreen: kommer updates om turren GL, HF Citera
kaTTla Postad 1 April , 2007 Författare Rapport Postad 1 April , 2007 har 13,4k i turren avg. 21 $1,3k i förstapris 75 st kvar, men lung gubbar ja kommer ta den:mrgreen: Citera
slashyboy Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 aja lirade partys 300k gtd och kom på plats 154 lr ngt, fick iaf 407$, backade lite i sngs så dagen slutar pluss 83$. total BR ligger på 4028$. Alltid kul o itma större turrar iaf:-D . Citera
kaTTla Postad 1 April , 2007 Författare Rapport Postad 1 April , 2007 åkte på bubblan i turren. AQ med 6 bbs i sen poss såssa ja in degen och mr- bigstack med ett kortsnitt som en pokerhatande doktor skulle gillat hitta självklart AA i och knocka ut mig. Gick in o lirade lite NL50 och PLO omaha 50 och floppa ett par kåkar så rullen ligger nu på 191 iaf8-). Modifierar mitt mål lite. Målet blir och ha en rulle på 700 dollar innan månaden är slut och detta behöver inte nås genom sngs. ska spela plo50 för 50 dollar och försvinner dessa är det 6 dollars som gäller:mrgreen: GL, HF Citera
slashyboy Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 inget lir idag, och förmodlgen inget imorrn heller, brukar hålla upp runt viktiga skolgrejjer för att kunna fokusera bättre på dem:P Citera
slashyboy Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 skulle inte lirat idag, men hade för mkt fri tid så det blev några rundor sngs, provade 33 dollars idagf,gcik bra , dock slutade dagen bara 82$ upp, va plus mer men backa ner o sen upp lite igen. Antway, sak prova o grinda den nivån ett tag nu, och se om jag kommer in idet. Blir inget emr lir ikävll, Fysikprov imorrn. Citera
kaTTla Postad 6 April , 2007 Författare Rapport Postad 6 April , 2007 orkar inte lira sngs mer för det e för jävla tråkigt:mrgreen: har börjat lira cashgame igen kasnke kommer in ngn gång då o då o raporterar. anyway gl hf Citera
slashyboy Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 här vart det tomt, iaf sjukaste dagen i min pokerkarriär, spelat ca 80 st 55$ sngs idag, haft enlig tmig fullkomligt cepeotur men oreäkneligt antal utdragningar, ligger än så länge ca 8 inköp back Citera
limpafton Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 här vart det tomt, iaf sjukaste dagen i min pokerkarriär, spelat ca 80 st 55$ sngs idag, haft enlig tmig fullkomligt cepeotur men oreäkneligt antal utdragningar, ligger än så länge ca 8 inköp back Varför postas det inge händer eller liknande. Det är ju tilt att ni säger att ni ska lira sngs så ska ni helt plötsligt lira plo och nlh för att sngs är tråkigt. Citera
Recommended Posts