Gå till innehåll

SM-satellit på Pokerducks!


Pokerducks

Recommended Posts

Ikväll klockan 22.00 (21.00 i klienten) spelas en $215 SM-satellit med 1 garanterad plats till SM i Tallinn. Just nu är det ingen anmäld till satelliten så räkna med ett riktigt bra övervärde. De senaste två veckorna har det varit runt 10 spelare i satelliterna men troligtvis kommer det inte att bli så många ikväll då det inte har spelats några feeders till denna satellit.

 

Mvh

Pokerducks

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tänkte lira men det verkar ju inte gå så fort att öppna ett konto. :-(

 

Alla kunder som väntar på aktivering har blivit aktiverade. Däremot finns det några nyregistrerade kunder som inte har bekräftat sin e-mail så det kan vara det. Kolla om du hittar något mail från oss där du ska verifiera adressen annars skickar du mig ett PM så löser vi det.

 

Mvh

Pokerducks

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min email dög inte för pokerducks :cry:

 

Det verkar ha varit en del mail som fastnat i spamfilter ikväll. Om du PM:ar mig här eller mailar support@pokerducks.com så ska vi nog kunna lösa det.

 

Klienten har ju hängt sig nu, så det gör nog inte så mkt

 

Otroligt tråkigt och verkligen taskig timing att nätverket går ner mitt under SM-satelliten. Alla spelare som spelade satelliten kommer att få ett mail med information under morgondagen.

 

Mvh

David, Pokerducks

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...