Hjulapan Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Jag är en student som spelat poker (för mycket) i drygt ett år och gått stabilt fram. Jag tänkte till sommaren pröva mina vingar som proffs och spela på heltid eftersom jag ändå inte har något annat för mig då. Någon i Lund eller omnejd med samma planer? Min idé är den att ha någon lokal eller annan plats att spela tillsammans i. Att bara sitta hemma och spela kan bli tämligen asocialt och det kan vara bra att skilja på jobb och fritid. Ungefär som att gå till ett kontor för pokerspelande. Vidare tänkte jag att det kunde vara utvecklande att efter varje pass gå igenom intressanta händer, diskutera och summera dagen. Tycker du att idén låter intressant så kontakta mig. Helst via E-post: enmiljonbananer@hotmail.com Citera
kalle222 Postad 27 Mars , 2007 Rapport Postad 27 Mars , 2007 Jag tycker det låter som en helt klockren ide Nån i västerås som är intresserad av att göra samma sak? jag grindar nl100 på B2B o har gjort de ett tag nu (lever på poker) Citera
Recommended Posts