Arne123 Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Hade tänkt att bosätta mig på en site nu och undrar vilka fördelar och nackdelar dom olika siterna har. Jag spelar mellan NL50 och NL200 Siter jag hade tänk välja mellan: Svenska spel Full Tilt Interpoker Eurobet Någon site på iPoker, vet ej vilken än. Absolute Poker Ultimatebet WorldPx B2B och prima orkar jag inte pågrund av att det är äckeltight. Just nu lutar det åt svenska spel eftersom dom verkar ha överlägset sämsta motståndet och "50% rakeback". Vad vilken site har sämst motstånd och skönaste klienten? Ge din åsikt!! Citera
jojje2k Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Jag har aldrig spelat på SvS, blir nog att testa det nån gång Citera
pellepackad Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Just nu lutar det åt svenska spel eftersom dom verkar ha överlägset sämsta motståndet och "50% rakeback". SVS har väl inte rakeback? Missade jag det när jag spelade där, eller är det nått nytt påfund? Citera
jojje2k Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Tror dom tar 2,5% av raken istället för 5% som alla andra siter gör. Citera
DrRoland Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Gillar du inte äckeltigta partier, så får du stryka wpx, UB, absolut och interpoker också. Citera
pellepackad Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 ok då är jag med! kanske får börja spela där igen snart då. Är det fortfarande fiskigt. Jag lämnade då fisket gick trögt... Citera
Recommended Posts