KäckRaise Postad 25 Mars , 2007 Rapport Postad 25 Mars , 2007 Har formaterat min dator och jag letar efter en poker-kalkylator-simulator som jag hade tidigare... men som jag inte kan hitta på nätet nu.. Jag har för mig att programet var gjort av en finländare. Det går att simulera händer för flera olika pokerspel som OH, OH8, TH... Någon som känner igen det och som kan hjälpa mig med en länk? Citera
Cyntax Postad 25 Mars , 2007 Rapport Postad 25 Mars , 2007 Kan det vara denna du menar? http://koti.mbnet.fi/jraevaar/pokercalculator/ Gjort av en finländare vid namn Janne Raevaara. Citera
KäckRaise Postad 25 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 25 Mars , 2007 Tack! Det var precis det programmet jag sökte... Verkligen vänligt Citera
Cyntax Postad 25 Mars , 2007 Rapport Postad 25 Mars , 2007 Tack! Det var precis det programmet jag sökte... Verkligen vänligt Fan vad jag är bra! :roll: Citera
aminking Postad 25 Mars , 2007 Rapport Postad 25 Mars , 2007 Jag har själv aldrig använt nån poker kalkylator, så jag undrar nu hur mycket hjälper det egentligen ? Citera
Recommended Posts