Gå till innehåll

Tilllåtet med flera konton till samma namn?


Dave^

Recommended Posts

Jag fixade nyss ett neteller konto, men råkade då välja euro som valuta i stället för dollar. Då jag vill ha i dollar istället skickade jag ett mail till supporten och bad dem ändra, konstigt nog har jag inte fått något svar än (:roll:) trots att det var mer än en vecka sedan jag skickade mailet. Men hur som helst, kan jag bara öppna ett helt nytt konto i samma namn och välja dollar som valuta? Eller finns det någon gräns för hur många konto som får vara kopplat till ett specifikt namn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bytte från € till $ för en tid tillbaka, det är bara att maila supporten och be dem stänga kontot och öppna öpp ett nytt på det vanliga viset. Jag tror även du kan behålla pengarna på kontot; jag hade nämligen 0.34€ och när jag öppnade det nya kontot hade jag plötsligt 0.49$.

 

Dock är det inte så bra tajming att göra en sådan ändring då NETeller verkar ha oerhört dåligt med personal.

 

Testa Moneybookers.com lägre avgifter och täcker de flesta siterna på nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fixade nyss ett neteller konto, men råkade då välja euro som valuta i stället för dollar. Då jag vill ha i dollar istället skickade jag ett mail till supporten och bad dem ändra, konstigt nog har jag inte fått något svar än (:roll:) trots att det var mer än en vecka sedan jag skickade mailet. Men hur som helst, kan jag bara öppna ett helt nytt konto i samma namn och välja dollar som valuta? Eller finns det någon gräns för hur många konto som får vara kopplat till ett specifikt namn?

 

testa live chaten om dom inte svarar på mailet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...