Gå till innehåll

internet fråga


knoppen

Recommended Posts

Spelar en del poker då min tjej inte är så förtjust i detta s undrar jag hur man döljer de adresser som man surfar på.

 

Skall tilläggas att jag inte spelar bort hushållskassan eller så. Men hon tycker att man kan göra bättre saker som att plugga t.ex.

 

Tacksam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du kan ju radera tidigare sidor som du varit på genom att gå in under verktyg -> Internet alternativ -> rensa tidigare samt cookies.

 

Nackdelen här är att allt du besökt raderas, kan ju bli lte misstänksamt. detta beror helt och hållet på hur datakunnig din flickvän är.

 

Det lättaste skulle väl bara vara att säga ifrån?

Hon gör väl saker som du inte är så förtjust i..

 

säg åt henne att hon inte får shoppa eller något sånt om du inte får spela poker...

 

om det nu är dina pengar så ska du väl göra vad du känner för

 

Våga vägra bli hunsad....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skaffa Ccleaner (gratis), http://www.ccleaner.com

 

Inte gjort för just detta ändamål, men det är (i detta fallet) en önskad sidoeffekt.

 

Programmet rensar allt du vill på datorn, typ register, filer som inte används, cookies, senast besökta sidor etc. Gjort för att snabba upp datorn... Nackdelen med att ta bort alla cookies är ju att du måste komma ihåg alla lösenord på varenda nätsida du brukar logga in på. Jaja, du märker nog hur det funkar. Du ställer iaf själv in vad du vill att det skall ta bort.

 

Men ärligt talat, jag skulle nog snacka med tjejen... 8-)

 

Edit: Jo, du kan radera en sida. Högerklicka på sidan i "Tidigare" och välj ta bort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...