Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Lite av en skryttråd, men vore faktiskt skoj att se om någon kan matcha min prestation vad gäller procentuell ökning av bankrullen på kort tid. :mrgreen:

Började med Everest gratis SNGs som är FR LH där vinnaren vinner $0,5, tvåan $0,3 och trean $0,2. Började lira dessa i december (efter att ha börjat med dem tidigare, jobbat upp till $800 och sedan gulat allt på SvS).

Den 11/1-07 hade jag kämpat ihop $119. Idag, 19/3-07 har jag i bankrullen $10027. Detta efter att ha vunnit dryga 3k i en MTT igår. Resten är i stort sett ihopspelat på SNGs.

119/10027=84,26=8426% ökning på 2 mån och 8 dagar.

Kom på att det här med procentuell ökning inte var så bra. Skulle jag ta från i december då jag hade typ $0,7 i bankrullen så skulle det bli helt sjukt ju :) Vi tar detta istället som en tråd där man får berätta om BR-ökning på kort tid i allmänna ordalag. Svårt att hitta nån jämförbar variabel. Om nån kommer på en, posta!

/SK

(Vad rörigt inlägget blev :shock: )

Oj najs! Hur många timmar SnGs blev det per dag i snitt ungefär? :)

Jag trodde typ inte att man kunde tjäna så mycket på SnGs tycker det känns så marginellt att lira dom.

Jag satte in 30$ på everest för typ över ett år sen. Lirat cash ett tag nu började vid jul typ. Gick precis över 3k känner mig rätt nöjd med det iaf ;). Tagit ut runt 1k med. Aja inget att komma med gämfört med andra här i tråden.

Postad
Oj najs! Hur många timmar SnGs blev det per dag i snitt ungefär? :)

Jag trodde typ inte att man kunde tjäna så mycket på SnGs tycker det känns så marginellt att lira dom.

Jag satte in 30$ på everest för typ över ett år sen. Lirat cash ett tag nu började vid jul typ. Gick precis över 3k känner mig rätt nöjd med det iaf ;). Tagit ut runt 1k med. Aja inget att komma med gämfört med andra här i tråden.

Hehe, man kan tjäna pengar på SNG - lovar! Vet några på PokerStars som drar in $100-150k per år och då lirar de "bara" på $109-nivån...

/SK

• 1 month later...
Postad

Har några goingar. Skulle sätta in 50 dollares på partypoker och bara köra tokracet. Gick ju bra ett tag men sen sa det "Pang Pang Schmack".

Gick från 50 till 3500 på 2 veckor. Loosade tillslut hälften på NL1000 två händer irad. två myspotter på 1800 dollar.

Vände även 3 dollar till 600 på 3 dagar på NL10.

Sjukaste bordet var nog PL25 Omaha då jag satte in 15 och gick upp till 900 på några timmar och loosade 400 på 25 minuter.

Fortfarande ett tag kvar till shanin's historier.

Postad
exakt :) Alla vi som börjat med freerolls blir oslagbara kungar då :mrgreen:

/SK

OSLAGBAR KONUG 8-)

Men vann 1,5$ i freeroll på expekt en gång. Hade vunnit 5$ två gånger innan å gulat. Satte mig på 5c/10c Nl. Efter 8 händer hade jag 13$!

Det va tider. Spelade inte så mycket utan bara freerolls då. Kom upp till 50 på mestadels SnG och freerolls. Det var början till min nu 1,5k$ bankrulle.

Nästa år ska den vara 15k$.....(Dröm, ej mål).