Gå till innehåll

flyt- & motflytsidor


PokerFreddie

Recommended Posts

Har ni sidor som ni av olika anledningar spelar på/inte spelar på, pga olika anledningar?

 

Någon som är vinnande spelare och som av någon anledning torskar på någon speciell sida?

 

det jag menar är inte tankar om rigg, men att sidan "gått dåligt" och att ni påverkas av forna förluster på sidan, eller för att spelet uppenbart inte passar spelstilen? Jag har på en av de största sidorna inte haft några marginaler med mig och spelat under ett år till och från på sidan.

 

på sistone har jag varit runt och bonushorat för att komma igång, bygga min sargade rulle lite, plussat på spelet, visst har det svängt en del, men på 4 sidor har iaf resultatet efter 1 veckas spel varit positivt på 3, och visst har svängningar funnits.

 

Funderar på om det är så att vissa sidor inte passar vissa speltyper? Jag har förut haft stora problem med "fisksidor" då jag blivit utdragen, losat lite, och sen tiltat och vänt ett spel som vart vinnande till förlorande/alternativt tiltat bort flera veckors vinster på ett par dagar. Tar sånt bättre nu, jobbar med mitt humör/psyke allmänt.

 

ska jag ta min rulle och lalla in nånstans där jag har positiva vibbar och inte sätter mig ner med dålig attityd (som händer nu) eller ska jag sätta mig ner och ta tag i problemet, grinda, låta nåt inköp gå, men försöka vända trenden?

 

OBS:snälla, ta inlägget seriöst, är inget om rigg, jag har varit igenon den perioden och insett att det är nåt som är "skönt" att gnälla på, men när man väl analyserar...

 

// Freddie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har lite samma problem, känner att motståndet på Cryptologic inte passar mig alls. För tight och för mycke grinders. Hade F.ö en fet loosingstreak. Cashade ut 5k för att leta ny sida. Hittade inget bra alternativ och satte in allt igen. Då vände det, men tycker fortfarande att det inte passar min spelstil.

 

Jag tycker absolut att du ska leta en sida du trivs med. Motstånd, Layout, Rakeback/bonus osv. Jag är själv i det stadiet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...