Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Postade nedanstående i en annan tråd. Tilläggas bör att jag precis bytt mail-adress vilket nog kan stöka till det.

----------------------------------------------------------------------

WTF!

Neteller har stängt mitt konto när jag håller på att ta ut 2 000 $.

Inga svar på mail och kommer inte fram på tel. nr.

Numret de uppger är 00-800-7767 6343.

"Numret finns inte uppger en dataröst"

Hur ringer man ett sådant här nummer när man inte har ngn landskod?

Märkligt. Och tråkigt. Jag ringde exakt just nu det numret du har skrivit här ovanför och jag kom till en röst som sa "Thank You for choosing NETeller" så numret fungerar bra för mig. Du kanske ska testa att ringa från ett annat nummer eller annan operatör eller nåt.

I torsdagskväll förra veckan gjorde jag ett uttag och idag fanns dom på banken. Så det fungerar som vanligt. Att dom inte svarar på mail är standard, så det ska du inte bekymra dig så mycket för.

Postad
Märkligt. Och tråkigt. Jag ringde exakt just nu det numret du har skrivit här ovanför och jag kom till en röst som sa "Thank You for choosing NETeller" så numret fungerar bra för mig. Du kanske ska testa att ringa från ett annat nummer eller annan operatör eller nåt.

I torsdagskväll förra veckan gjorde jag ett uttag och idag fanns dom på banken. Så det fungerar som vanligt. Att dom inte svarar på mail är standard, så det ska du inte bekymra dig så mycket för.

Slår du exakt det nummer som jag skrev? Dvs 00-800-7767-6343.

Fungerar varken på mobilen eller fasta telefonen för mig. Problemet för mig är ju inte att pengarna inte kommit utan att de stängt kontot och att det sedan inte går att nå dem.

Postad
Slår du exakt det nummer som jag skrev? Dvs 00-800-7767-6343.

Fungerar varken på mobilen eller fasta telefonen för mig. Problemet för mig är ju inte att pengarna inte kommit utan att de stängt kontot och att det sedan inte går att nå dem.

exakt det numret. det var nån annan (aim4vegas kanske) som inte heller kom fram häromdagen, så jag tog telefonen och slog det exakt som du skrivit det. Utan - givetvis :-)

Postad

Uppdatering:

En trevlig dam ringde upp nu ikväll och det visade sig att jag av misstag skrivit .se istf .com i min nya mailadress. Vilket medförde att jag inte kunnat verifiera den nya mailadressen.

Det går inte heller att ta ut $ utan bara € eller £. Förstod aldrig varför iofs...

Pengarna skickas nu iaf.