stone1 Postad 16 Mars , 2007 Rapport Postad 16 Mars , 2007 Hej Är det inte självklart att det finns för mycket saker att besegra i onlinepoker? alla fall på låga o medelnivåer Rake Bad streaks (otur) Bättre motståndare Tilt är ju dömt o misslyckas i längden för 95% Citera
mgps Postad 16 Mars , 2007 Rapport Postad 16 Mars , 2007 HejÄr det inte självklart att det finns för mycket saker att besegra i onlinepoker? alla fall på låga o medelnivåer Rake Bad streaks (otur) Bättre motståndare Tilt är ju dömt o misslyckas i längden för 95% klart det är dömt att misslyckas för de flesta...no shit? Citera
Pepperpum Postad 16 Mars , 2007 Rapport Postad 16 Mars , 2007 Det finns väl i huvudsak två saker man själv kan påverka, som dessutom rensar agnarna från vetet: Tilta inte (finns en miljard olika sätt att undvika, mitt bästa är att ta en dusch och lira gura så fort jag känner den komma smygande) Bli bättre (värt att ta lite skit med HH eftersom man lär sig en massa på det) Sedan finns det ytterligare en sak att göra men det är svårt att helt undvika: Raken (finns sidor med olika storlek på den, WPX har t.ex. 0% rake) Citera
teddybeahr Postad 17 Mars , 2007 Rapport Postad 17 Mars , 2007 Det finns väl i huvudsak två saker man själv kan påverka, som dessutom rensar agnarna från vetet: Tilta inte (finns en miljard olika sätt att undvika, mitt bästa är att ta en dusch och lira gura så fort jag känner den komma smygande) Bli bättre (värt att ta lite skit med HH eftersom man lär sig en massa på det) Sedan finns det ytterligare en sak att göra men det är svårt att helt undvika: Raken (finns sidor med olika storlek på den, WPX har t.ex. 0% rake) Pepperpum, lirar du NL50 lr NL100 på Everest? Citera
mgps Postad 17 Mars , 2007 Rapport Postad 17 Mars , 2007 Det finns väl i huvudsak två saker man själv kan påverka, som dessutom rensar agnarna från vetet: Tilta inte (finns en miljard olika sätt att undvika, mitt bästa är att ta en dusch och lira gura så fort jag känner den komma smygande) Bli bättre (värt att ta lite skit med HH eftersom man lär sig en massa på det) Sedan finns det ytterligare en sak att göra men det är svårt att helt undvika: Raken (finns sidor med olika storlek på den, WPX har t.ex. 0% rake) och 30% skatt vilket är mucho värre om man villvara laglig. svenska spel har 2.5% rake btw. Citera
carl_nica Postad 17 Mars , 2007 Rapport Postad 17 Mars , 2007 och 30% skatt vilket är mucho värre om man villvara laglig. svenska spel har 2.5% rake btw. Skatt är det ju bara på siter utanför EU, vilket de flesta populära inte är. Citera
Pepperpum Postad 17 Mars , 2007 Rapport Postad 17 Mars , 2007 Pepperpum, lirar du NL50 lr NL100 på Everest? Lirar NL100, blir väl lägre rake än på NL50? Procentmässigt alltså... Fast jag ska bara spela där två veckor till, sedan är det dags att byta. Har du nåt bra förslag? Citera
Recommended Posts