hansolo Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 väldigt väldigt välskriven artikel! den gav mig oerhört mycke som för tillfället bara spelar sng...finns inte så många artiklar som analyserar ämnet "raise/re-raise" på djupet...bra initiativ! men ja funderar på vad harrington säger....menar han att man kan syna om man sitter i eller ur position mot den som re-raisar? ja tolkade som att man kan CB:a när man agerar först och därför tvinga ut aggro-spelaren ur potten.. Citera
Cyntax Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 väldigt väldigt välskriven artikel! den gav mig oerhört mycke som för tillfället bara spelar sng...finns inte så många artiklar som analyserar ämnet "raise/re-raise" på djupet...bra initiativ! men ja funderar på vad harrington säger....menar han att man kan syna om man sitter i eller ur position mot den som re-raisar? ja tolkade som att man kan CB:a när man agerar först och därför tvinga ut aggro-spelaren ur potten.. Tack för ditt positiva mottagande. Jag har inget svar på frågan om positionsspel. Här finns en lucka för mig att fylla. Bäst att söka efter artiklar i ämnet och se vad som finns. Några tips? Citera
Klyka Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 men ja funderar på vad harrington säger....menar han att man kan syna om man sitter i eller ur position mot den som re-raisar? ja tolkade som att man kan CB:a när man agerar först och därför tvinga ut aggro-spelaren ur potten.. Ungefär så tolkar jag det också, utifrån vad Cyntax skriver om det hela. Var och i vilken bok står detta? Citera
matte med slice Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Vilken artikel pratar ni om? Länk? //Matte Citera
Cyntax Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Vilken artikel pratar ni om? Länk? //Matte Den här! Citera
Recommended Posts