CarlLee Postad 2 April , 2007 Författare Rapport Postad 2 April , 2007 höjer 160 med AA blinds 20/40 en syn Flop A77 turn K river 7 Killen har A7 motrigg än så länge idag. men ändrar sig snart har de på känn! Citera
CarlLee Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Postad 3 April , 2007 Ushh tänkte beta av lite poäng innan föreläsningen idag på expekt. Dum som jag var blev det lite NL cashgame. Kontentan av det hela blir att jag krossar ett glas med bara händerna och måste dammsuga. GG temperament Citera
CarlLee Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Postad 3 April , 2007 9 itm i rad.. 3 senaste vinster på jackpotborden . 3 till sen är man miljonär kommer jag 1a el 2a så vinner jag min andra trösprisjackpot på 750dollar. har iofs inte fått ut den första än... Vetefan varför det dröjer så.. Citera
wheelinho Postad 3 April , 2007 Rapport Postad 3 April , 2007 9 itm i rad.. 3 senaste vinster på jackpotborden . 3 till sen är man miljonär kommer jag 1a el 2a så vinner jag min andra trösprisjackpot på 750dollar. har iofs inte fått ut den första än... Vetefan varför det dröjer så.. Jag väntar på 2st sådana, har väntat i 4 dagar på den första Jobba 3 vinster till nu Citera
CarlLee Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Postad 3 April , 2007 mm 4 dagar jag med! Vi har säkert spelat massor motvarandra? Citera
CarlLee Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Postad 3 April , 2007 4 vinster nu. jobba.. kass stack i 5e dock Citera
CarlLee Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Postad 3 April , 2007 mina 6 senaste är 1 1 1 1 2 1 btw. Citera
CarlLee Postad 3 April , 2007 Författare Rapport Postad 3 April , 2007 Ok ute blev lilla jackpotten.. Surt när man sitter o tänker på "tänk om man hade vunnit den där headsuppen också" . men men sånt e livet Citera
Klyka Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Hur funkar de där jackpottarna? Inte omöjliga att få? Kanske till och med EV+ (njaa?) ? Citera
wheelinho Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 mm 4 dagar jag med! Vi har säkert spelat massor motvarandra? japp har lirat mot dig en hel del. Synd där med jackpotten Citera
CarlLee Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Postad 4 April , 2007 Hur funkar de där jackpottarna? Inte omöjliga att få? Kanske till och med EV+ (njaa?) ? Vet inte faktiskt, för lite data.. spelat runt 200st och 2 minijackpotar - 1500$ . Och väldigt nära millen som sagt. Raken kanske inte är så jobbig ändå om man är bra sng-spelare. betalat 9x200 i rake. 1800$. Känns inte alls omöjligt att klara av den stora jackpoten faktiskt. Klar med bonusen nu iaf så blir pokerpaus idag. plussade 1000$ på spelet också så jag är helnöjd. Vad nickar du Wheelinho? Citera
Klyka Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Hur e reglerna för jackpotten då? Och vadå, den stora jackpotten låg på en mille dollares?? Citera
Myssion Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 En stor del av värdet i de turrarna tror jag ligger i att de drar sjukt mkt fisk och jättefå duktiga grinders. Se till att skaffa rb så fort du är färdig på Expekt bara. Citera
CarlLee Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Postad 4 April , 2007 vinna 6 i rad för 140.000 $ . Håller med dig myssion. Undrar ifall man får rakeback på hela 9 dolares? Det skulle ju innebära att man spelar på normal rake och har chans till jackpot. Citera
wheelinho Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Du har redan avslöjat mig i en annan tråd Vill försvara mitt spel med att jag slaska en hel del och gambla mer än jag brukar just för att jobba in bonusen snabbare aja:-P Citera
wheelinho Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 swedefish? haha nej, lite längre ner Citera
CarlLee Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Postad 4 April , 2007 ahaa men isf har du ju inge att försvara. Citera
CarlLee Postad 4 April , 2007 Författare Rapport Postad 4 April , 2007 ooooooooooooooooooooooooooops!!!!!! Citera
AnnaDea Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 ooooooooooooooooooooooooooops!!!!!! Har inte ens satt in pengar på sidan (än, tackvare skit expekt) Citera
CarlLee Postad 10 April , 2007 Författare Rapport Postad 10 April , 2007 Långt påskuppehåll nu. Sitter och lurar på var jag skulle tjäna mest $/h . Väljer mellan SNGs: -Multitabla HU Plus: högre ROI här än 9manna och mindre snitt-tid. Minus: Minst bord, kanske max 4 -Multitabla 9manna Plus: går att köra 10-14bord utan stress. Minus: lägst ROI -Multitabla 18manna upp till 45manna. Plus: högst ROI, roligast att spela. Minus: tråkigt att det kan ta långt tid för en turre. Hmm känns som spontant som att 9manna är vettigaste valet. Men frågan är om jag inte kan tjäna mer på flerbords och HU. Ni som haft samma tankebanor får gärna ge lite tankar!!!! TACK på förhand! Btw, köpt bil idag Citera
Ängeln17 Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 Btw, köpt bil idag Nice. Ferarri ? Citera
kfluffie Postad 10 April , 2007 Rapport Postad 10 April , 2007 -Multitabla HU Plus: högre ROI här än 9manna och mindre snitt-tid. Minus: Minst bord, kanske max 4 Vilken nivå snackar du om? Jag har själv kört ibland 3-4 50$ HU men man blir lite snurrig ... Kör enbart 2 nu som max nu på 100$. Låter som en dum idé enligt mig att Multitabla HU! =) Kör istället 9-manna som är lite mer mekaniskt fram till senare delarna av spelet alt. så spelar du färre bord och utvecklas som spelare och kommer på så vis tjäna mer $/h i framtiden? Citera
Recommended Posts