Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 173
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Ushh tänkte beta av lite poäng innan föreläsningen idag på expekt. Dum som jag var blev det lite NL cashgame. Kontentan av det hela blir att jag krossar ett glas med bara händerna och måste dammsuga.

GG temperament

Postad

9 itm i rad.. 3 senaste vinster på jackpotborden . 3 till sen är man miljonär :)

kommer jag 1a el 2a så vinner jag min andra trösprisjackpot på 750dollar. har iofs inte fått ut den första än... Vetefan varför det dröjer så..

Postad
9 itm i rad.. 3 senaste vinster på jackpotborden . 3 till sen är man miljonär :)

kommer jag 1a el 2a så vinner jag min andra trösprisjackpot på 750dollar. har iofs inte fått ut den första än... Vetefan varför det dröjer så..

Jag väntar på 2st sådana, har väntat i 4 dagar på den första :-(

Jobba 3 vinster till nu :-D

Postad
Hur funkar de där jackpottarna? Inte omöjliga att få? Kanske till och med EV+ (njaa?) ?

Vet inte faktiskt, för lite data.. spelat runt 200st och 2 minijackpotar - 1500$ . Och väldigt nära millen som sagt.

Raken kanske inte är så jobbig ändå om man är bra sng-spelare.

betalat 9x200 i rake. 1800$.

Känns inte alls omöjligt att klara av den stora jackpoten faktiskt.

Klar med bonusen nu iaf så blir pokerpaus idag. plussade 1000$ på spelet också så jag är helnöjd.

Vad nickar du Wheelinho?

Postad

vinna 6 i rad för 140.000 $ .

Håller med dig myssion. Undrar ifall man får rakeback på hela 9 dolares? Det skulle ju innebära att man spelar på normal rake och har chans till jackpot.

Postad

Långt påskuppehåll nu.

Sitter och lurar på var jag skulle tjäna mest $/h .

Väljer mellan SNGs:

-Multitabla HU

Plus: högre ROI här än 9manna och mindre snitt-tid. Minus: Minst bord, kanske max 4

-Multitabla 9manna

Plus: går att köra 10-14bord utan stress. Minus: lägst ROI

-Multitabla 18manna upp till 45manna.

Plus: högst ROI, roligast att spela. Minus: tråkigt att det kan ta långt tid för en turre.

Hmm känns som spontant som att 9manna är vettigaste valet. Men frågan är om jag inte kan tjäna mer på flerbords och HU.

Ni som haft samma tankebanor får gärna ge lite tankar!!!!

TACK på förhand!

Btw, köpt bil idag :)

Postad

-Multitabla HU

Plus: högre ROI här än 9manna och mindre snitt-tid. Minus: Minst bord, kanske max 4

Vilken nivå snackar du om?

Jag har själv kört ibland 3-4 50$ HU men man blir lite snurrig ... Kör enbart 2 nu som max nu på 100$. Låter som en dum idé enligt mig att Multitabla HU! =)

Kör istället 9-manna som är lite mer mekaniskt fram till senare delarna av spelet alt. så spelar du färre bord och utvecklas som spelare och kommer på så vis tjäna mer $/h i framtiden?