Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Beat it grabben! På tisdag börjar min jakt.

Har du redan börjat spela nåt? Man måste ju börja senast den 31:a...vilket är idag.

• Svars 173
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Har du redan börjat spela nåt? Man måste ju börja senast den 31:a...vilket är idag.
Jo jag har spelat lite cg. Men som jag fattar det måste man börja räkna sina poäng senast idag. Är det inte så?
Postad
Jo jag har spelat lite cg. Men som jag fattar det måste man börja räkna sina poäng senast idag. Är det inte så?

Du får själv välja dina dagar, emn som senast idag. Är skit i samma om du börjar imorgon, du har då bara mindre dagar på dig totalt.

Postad
Du får själv välja dina dagar, emn som senast idag. Är skit i samma om du börjar imorgon, du har då bara mindre dagar på dig totalt.
Bra, alltså har Con fel.

Jag hinner inte börja spela före måndag eller tisdag. Men sen har jag hela april på mig.

Postad
Bra, alltså har Con fel.

Jag hinner inte börja spela före måndag eller tisdag. Men sen har jag hela april på mig.

Kan själv inte börja förrän på måndag eftersom det är strul med neteller för mig. Sa de i mailen att första dagen är idag, men det spelade ingen roll när man började, fast det börjas räknas från då.

Postad

Mansion 100k. 200st kvar. 60 får deg

blinds 150/300 15 ante..

knappen 8000

sb 10000

BB (jag) 3000

knappen synar, sb synar.

hand 93o. --- PUSH!!!

Mitt spel bra eller anus?

Postad

Spännande projekt det här! Hur har jag kunnat missa det tills nu?! :shock:

GL!

Förresten, jag har ett likanande projekt fast omvänt liksom. Jag börjar med 30 inköp för att se hur snabbt jag kan spela ner till noll inköp... :roll:

Postad
Spännande projekt det här! Hur har jag kunnat missa det tills nu?! :shock:

GL!

Förresten, jag har ett likanande projekt fast omvänt liksom. Jag börjar med 30 inköp för att se hur snabbt jag kan spela ner till noll inköp... :roll:

Haha tack

isf säger jag BL till dig :D

Postad

hej hopp i löven, fyra fingrar i röven..

Har nog mött dom sämsta sngspelarna någonsin idag på 60dollars sitngo. Och det roliga är att dom försöker lära mig spela poker i chatten när man pushat anytwo..