Gå till innehåll

Snabba utbetalningar?


JensNi

Recommended Posts

Jag kan ta ut hur mkt jag vill direkt ut på mitt bankkort(VISA) och jag får de efter 2 dagar.

 

Fråga 1

Vill dock testa en ny sajt, så jag undrar om ni vet någon annan som gör såhär?

 

Fråga 2

Är Neteller något? läser att många har problem, vad är att föredra av de andra mellanhänderna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svar, fråga 1

Jag har lirat på Paradise poker nu och nu senast plockade jag ut den 12:e, idag den 14:e har jag pengarna i fickan

 

Svar, fråga 2

Det var längesen jag använde Neteller så det vet jag inget om, att sätta in är inga problem iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svar, fråga 1

Jag har lirat på Paradise poker nu och nu senast plockade jag ut den 12:e, idag den 14:e har jag pengarna i fickan

 

Svar, fråga 2

Det var längesen jag använde Neteller så det vet jag inget om, att sätta in är inga problem iaf

 

okej thanks, Och du rekommenderar även Paradise som sajt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej thanks, Och du rekommenderar även Paradise som sajt?

 

Är väl svårt att rekommendera en sajt eftersom du inte skrivit vilken sorts poker du är ute efter!?

 

Har du tänkt att grinda cashgame kan jag ju rekommendera Purple Lounge som ligger på prima, suveränt smidigt att ta pengar till visat och mycket spelare dygnet runt.

 

Däremot är inte turneringsutbudet det bästa enligt många.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är väl svårt att rekommendera en sajt eftersom du inte skrivit vilken sorts poker du är ute efter!?

 

Har du tänkt att grinda cashgame kan jag ju rekommendera Purple Lounge som ligger på prima, suveränt smidigt att ta pengar till visat och mycket spelare dygnet runt.

 

Däremot är inte turneringsutbudet det bästa enligt många.

 

Det är mest CG ja spelar... Tänkte sätta in, cleara en bonus och ta ut pengarna snabbt o smidigt. Om de nu skulle lyckas:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill dock testa en ny sajt, så jag undrar om ni vet någon annan som gör såhär?

Nordic Bet, Expekt, Svenska Spel o Ladbrokes är några sajter som jag tycker har snabba och problemfria utbetalningar.

 

Är Neteller något?

Det kan vara ett bra alternativ men jag använder VISA av ren vana.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar lite varierande NL25 till NL50 CG på Paradise och jag tycker dom är oerhört fiskiga där, sämre än på SvS. Det var inga problem att cleara deras $100 bonus, då spelade jag mest NL25, spelar du NL50 är det verkligen "en bit kaka". Spelar mestadels två bord samtidigt, ibland tre.

 

Utbetalningarna har funkat bra, jag är väldigt nöjd med Paradise faktiskt. Det är ett par saker däremot som är lite jobbigt och det första är raken, tror den är ganska hög, speciellt i jämförelse med SvS. Det andra är hand historyn som man måste begära att få till mailen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Jag kan ta ut hur mkt jag vill direkt ut på mitt bankkort(VISA) och jag får de efter 2 dagar.

 

Fråga 1

Vill dock testa en ny sajt, så jag undrar om ni vet någon annan som gör såhär?

 

Fråga 2

Är Neteller något? läser att många har problem, vad är att föredra av de andra mellanhänderna?

 

Är du ute efter riktigt snabba utbetalningar? (om du har swedbank). Ska du kanske testa redbet

Du får pengarna samma minut som du gör ett uttag till ditt bank konto.

Perfekt om du inte har något emot b2b nätverket så att säga.

Dock fungerar detta bara till swedbank annars tar det högst 24 timmar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...