JensNi Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 Jag kan ta ut hur mkt jag vill direkt ut på mitt bankkort(VISA) och jag får de efter 2 dagar. Fråga 1 Vill dock testa en ny sajt, så jag undrar om ni vet någon annan som gör såhär? Fråga 2 Är Neteller något? läser att många har problem, vad är att föredra av de andra mellanhänderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr X Postad 13 Mars , 2007 Rapport Share Postad 13 Mars , 2007 Svar, fråga 1 Jag har lirat på Paradise poker nu och nu senast plockade jag ut den 12:e, idag den 14:e har jag pengarna i fickan Svar, fråga 2 Det var längesen jag använde Neteller så det vet jag inget om, att sätta in är inga problem iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 14 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 Svar, fråga 1Jag har lirat på Paradise poker nu och nu senast plockade jag ut den 12:e, idag den 14:e har jag pengarna i fickan Svar, fråga 2 Det var längesen jag använde Neteller så det vet jag inget om, att sätta in är inga problem iaf okej thanks, Och du rekommenderar även Paradise som sajt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 14 Mars , 2007 Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 okej thanks, Och du rekommenderar även Paradise som sajt? Är väl svårt att rekommendera en sajt eftersom du inte skrivit vilken sorts poker du är ute efter!? Har du tänkt att grinda cashgame kan jag ju rekommendera Purple Lounge som ligger på prima, suveränt smidigt att ta pengar till visat och mycket spelare dygnet runt. Däremot är inte turneringsutbudet det bästa enligt många. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 14 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 Är väl svårt att rekommendera en sajt eftersom du inte skrivit vilken sorts poker du är ute efter!? Har du tänkt att grinda cashgame kan jag ju rekommendera Purple Lounge som ligger på prima, suveränt smidigt att ta pengar till visat och mycket spelare dygnet runt. Däremot är inte turneringsutbudet det bästa enligt många. Det är mest CG ja spelar... Tänkte sätta in, cleara en bonus och ta ut pengarna snabbt o smidigt. Om de nu skulle lyckas:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 14 Mars , 2007 Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 Vill dock testa en ny sajt, så jag undrar om ni vet någon annan som gör såhär? Nordic Bet, Expekt, Svenska Spel o Ladbrokes är några sajter som jag tycker har snabba och problemfria utbetalningar. Är Neteller något? Det kan vara ett bra alternativ men jag använder VISA av ren vana. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr X Postad 14 Mars , 2007 Rapport Share Postad 14 Mars , 2007 Jag spelar lite varierande NL25 till NL50 CG på Paradise och jag tycker dom är oerhört fiskiga där, sämre än på SvS. Det var inga problem att cleara deras $100 bonus, då spelade jag mest NL25, spelar du NL50 är det verkligen "en bit kaka". Spelar mestadels två bord samtidigt, ibland tre. Utbetalningarna har funkat bra, jag är väldigt nöjd med Paradise faktiskt. Det är ett par saker däremot som är lite jobbigt och det första är raken, tror den är ganska hög, speciellt i jämförelse med SvS. Det andra är hand historyn som man måste begära att få till mailen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr X Postad 16 Mars , 2007 Rapport Share Postad 16 Mars , 2007 Kom på en sak, Paradise har en $50/$50 reffer a friend oxå... tåls att tänka på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sydvest Postad 31 Mars , 2007 Rapport Share Postad 31 Mars , 2007 Jag kan ta ut hur mkt jag vill direkt ut på mitt bankkort(VISA) och jag får de efter 2 dagar. Fråga 1 Vill dock testa en ny sajt, så jag undrar om ni vet någon annan som gör såhär? Fråga 2 Är Neteller något? läser att många har problem, vad är att föredra av de andra mellanhänderna? Är du ute efter riktigt snabba utbetalningar? (om du har swedbank). Ska du kanske testa redbet Du får pengarna samma minut som du gör ett uttag till ditt bank konto. Perfekt om du inte har något emot b2b nätverket så att säga. Dock fungerar detta bara till swedbank annars tar det högst 24 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JensNi Postad 31 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2007 detta verkar sjukt... redbet ska helt klart testas:D btw, varför har så många emot b2b? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts