Vrakman Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Läste för ett tag sen om bountyturneringar som nån site (minns ej vilken) lanserade, dvs att alla hade en bounty på sig och ingen ordinarie "prisstege" existerar. man erhåller vinster efter hur många man slår ut, och kan alltså komma tvåa och ändå inte vinna en spänn. Är det nån som testat detta? Finns det nån form av behållning av det? Citera
jojje44 Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Läste för ett tag sen om bountyturneringar som nån site (minns ej vilken) lanserade, dvs att alla hade en bounty på sig och ingen ordinarie "prisstege" existerar. man erhåller vinster efter hur många man slår ut, och kan alltså komma tvåa och ändå inte vinna en spänn. Är det nån som testat detta? Finns det nån form av behållning av det? Tror det finns på Ultimate Bet om jag inte minns helt fel. Citera
gdaily Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Betway har sådana, Vi kommer köra en sådan de 1 april med ett adderat SM-säte. Citera
Vrakman Postad 13 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2007 Betway har sådana, Vi kommer köra en sådan de 1 april med ett adderat SM-säte. För den som slår ut flest motspelare? Vad tycker du om spelformen Ola? Lät instinktivt som ett trevligt uppbrott från "vardagen" med ett annat slags spel, kräver väl ett annat "tänk" misstänker jag. har de varit populära hittills? Citera
Appel Postad 13 Mars , 2007 Rapport Postad 13 Mars , 2007 Vad jag har förstått så är det så att om turneringen kostar €10 så går €5 som bounty för varje utslagen och resten till en "vanlig" prispool. Men det kanske finns varianter på det med.. Citera
Recommended Posts