Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Vad är det sjukaste ni gjort medans ni spelat onlinepoker?

Själv har jag multitaskat flitigt ibland, oftast är det de vanliga, dvs, se på tv, surfa, osv... Men när jag frågade Kollikock och Jimbolito om dom någonsin onanerat medans de spelat poker så tittade dem konstigt på mig och sa att tanken aldrig slagit dem.

Vi har väl alla onanerat när grinden blivit för tråkig? Du vet när man är på väg att sluta pga tristess eller tilt, och bara behåller ett fåtal bord uppe för att värdet helt enkelt är för bra för att lägga ner helt och hållet... no?

Är det något fel på mig?

Postad
Vad är det sjukaste ni gjort medans ni spelat onlinepoker?

Själv har jag multitaskat flitigt ibland, oftast är det de vanliga, dvs, se på tv, surfa, osv... Men när jag frågade Kollikock och Jimbolito om dom någonsin onanerat medans de spelat poker så tittade dem konstigt på mig och sa att tanken aldrig slagit dem.

Vi har väl alla onanerat när grinden blivit för tråkig? Du vet när man är på väg att sluta pga tristess eller tilt, och bara behåller ett fåtal bord uppe för att värdet helt enkelt är för bra för att lägga ner helt och hållet... no?

Är det något fel på mig?

lol, har ni tråkigt i bangkok eller?

Postad
En gång försökte jag öppna upp Starsklienten när jag "låg på hålet", men hon märkte det och tiltade så det blev bara poker den kvällen.

hahaha

Du måste söka hjälp om det är så pass :roll:

Postad
Det var precis vad jag sa till henne. Hur kan man vara så känslig?

hehehe

Så länge det är en lap-top behöver det väl inte vara så farligt.. och man MÅSTE ju inte köra 8bord samtidigt..

Men jag tror nog att jag själv skulle ta mig en avbräck från spelandet istället :D

Postad

när jag började med internetpoker för ett gäng år sedan fanns det inte så många bord så det gick att mulittablela (eller hur fan man nu ska stava det igentligen)

Då brukade jag glida runt och dammtorka hyllor och lister i lägenheten. Allt för att inte spela för många potter. Det ökade både min bankrulle och snyggheten i lägenheten.

Så om ni endast sitter med en skärm, och inte vill köra med överlappning så är det en bra grej att testa.

Postad

diska+8bord har jag också gjort.

laga mat och grinda är ju en annan klassiker.

var standard ett tag när man körde fixed att se på någon bra film/simpsons medan man grindade.

mest avancerade man gjort väl att förklara linalginlupp över telefon. då börjar det blir riktigt rörigt.

läste en spännande bok när flikkan ville ha uppmärksamhet. lämnade givetvis inte boken för det, hon tyckte mest det var kul. missionären är ju perfekt lämpad för att ha en bok jämte hennes huvud i smyg.

Postad

Grinda på lap-topen och köra WoW på sin andra dator har jag hört att en kompis till mig brukar ägna sig åt.

Själv körde jag en del Anarchy Online samtidigt som jag körde två turneringar. Men det blev rätt struligt eftersom jag endast hade en dator, och då även bara en skärm. Att tabba fram och tillbaka funkar bara en stund..