mgps Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 varför lägger man ner tid på turneringar? cashgame är jättekul och mer lönsamt. turneringar är...KLONKSILLS! spelade 2turneringr ikväl simultant med cashgame. i ena turneringen foldade jag i 1h och sen ställde jag in med Ak och fick syn av ett nöt som limpsynade allin med 44. nästa turnering fick jag heller inga kort alls och fick stjäla till mig marker i 2h ställer till sist in med Q9 på knappen och givetvis har sb TT... så jag säger bara: LOL donkaments! och sen får det vara nog. iaf ett tag jag har totalt tappat klonken Citera
DaPine87 Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Kan du beskriva hur det känns? Måste kännas förjävligt efter 2 sånna horibla beats Citera
heltok Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 barry greenstein kunde inte ha sagt det bättre själv. Citera
Gäst Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Måste kännas förjävligt efter 2 sånna horibla beats Ja, hur ska Q9 inte kunna stå mot TT? Men det är annars allmänt känt att turneringar bara är tur. Har jag sagt att jag suger på cash? Citera
Cash Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 Har jag sagt att jag suger på cash? Nej men folk kan nog dra sina egna slutsatser.. Citera
Recommended Posts