Gå till innehåll

Vem spelade sämst?  

37 medlemmar har röstat

1. 1. Vem spelade sämst?

• SB spelade sämst
      14
    • UTGA spelade sämst
      23

Recommended Posts

Postad

Party Poker No-Limit Hold'em, $ BB (4 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver)

Button ($172.25)

SB ($150.9)

BB ($183.55)

UTGA ($103.35)

Preflop: SB posts a blind of $0.5.

BB calls $1, UTGA calls $1, 1 fold, SB (poster) completes.

Flop: ($3) Qheart.gif, 9club.gif, 7heart.gif(3 players)

SB checks, BB checks, UTGA bets $3, SB raises to $17, BB folds, UTGA raises to $45, SB calls $132.90 (All-In), UTGA calls $57.35 (All-In).

Turn: ($255.25) 6diamond.gif(2 players, 2 all-in)

River: ($255.25) 9spade.gif(2 players, 2 all-in)

Final Pot: $255.25

Edit: SB shows AQ offsuit

UTGA shows 53 hearts

Edit, Är nått fel med konverteraren, var en limpare innan UTGA preflop.

Postad

Hans 17$ bet känns ju iofs som drag... men skulle också ha svårt och se hur man kan leda med AQ här, utan reads tycker jag endå killen med färgdraget spelar sämst, finns ingen anledning att ge bort stacken när han få reraisen mot sig...

Postad

då man inte kan utgå från att sb INTE läste utg sönder och samman så är det ganska uppenbart imo att i denna specifika hand lirade utg sämst... men å andra sidan, vem bryr sig? bara en hand...

Postad
Båda spelar som pajasar. Varför spela såhär med torrt FD och varför stacka av TPTK i en limpad pott?

Jupp...Jag var UTGA och var sjukt tiltad på alla dåliga spel jag sett under sessionen, så flippade ut totalt i denna handen (hade även spår av alkohol i blodet).

Bryr mig egentligen inte så värst mycket, bara det att jag ville få lite utomståendes synpunkter på hans spel:-) Jag tycker nämligen han spelar totalt värdelöst, hade inte synat med par i damer.

Aja, tack