BRUNZI Postad 9 Mars , 2007 Rapport Share Postad 9 Mars , 2007 Hej! Alltid då jag öppnar PT så ändras klockan i windows till "PM och AM"- tider. Dvs. om klockan är 13:00, så visar den 1:00... Detta stör mig rejält, eftersom det nu inte går att ändra windows längre... Fastän jag inte har igång PT visar den "fel". Ngn som vet hur man ändrar i PT och/eller i windows? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 9 Mars , 2007 Rapport Share Postad 9 Mars , 2007 Så det är därför fanskapet alltid ändras...Har alltid undrat Ja, hjälp mottages tacksamt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BRUNZI Postad 5 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2007 Vet problemet, efter några veckor... gå in iInternationella inställningar i kontrollpanelen... därinne går det att fixa:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 5 April , 2007 Rapport Share Postad 5 April , 2007 Regional and language options ifall man kör amerikanskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 11 September , 2007 Rapport Share Postad 11 September , 2007 Lyfter denna. Går det alltså inte att ställa in så PT ger fan i att ändra klockan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hume Postad 11 September , 2007 Rapport Share Postad 11 September , 2007 Tror inte det går att ändra faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SethCohen Postad 11 September , 2007 Rapport Share Postad 11 September , 2007 så att klockan visar AM/PM är ett så stort problem? där var ett i-lands problem jag aldrig skulle kunna lista ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 11 September , 2007 Rapport Share Postad 11 September , 2007 Finns en PT-tråd samt var god och särskriv inte. Mvh, KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts