sentenced Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Någon som har koll på hur man kan spara den film man spelat in som AVI och se med bra kvalla med alla spelare. Just nu blir det suddig bild med alla spelare utom camtasia player vilket suger. Citera
Cyntax Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 När du filmat klart klickade du save i Camtasia Record Viewer, nu sparar du filmen i .camrec format, välj nu edit my recordings eller produce my video in a shareable format berodende på vad du vill... jag väljer alltid att editera den. Nu kan du editera din film, klippa bort skit osv. När det är gjort väljer du under "File" -> Produce video as. Välj format, jag brukar ta WMV. Här kommer det viktiga. Nu får du upp en ruta med olika alternativ. Välj rätt under "Profiles". Jag har inget ljud på mina pokerfilmer, så då väljer jag bort det och väljer högsta kvalitet på videon. Klicka nästa -> Jag väljer Largest Video Size och längst ner på "File Size" ska inget väljas. -> Nästa -> Här väljer jag inget... och Nästa -> och samma här (Table of contents). -> Nästa -> Välj namn och Slutför. Nu borde det bli bästa möjliga resultat. Citera
Recommended Posts