Pedroboy Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 http://www.parex.se/se/services/term-deposit/ Här kan man öppna konto i USD.. vad tror ni om detta? Citera
JoeFalk Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Hoppas det går att sätta in med neteller Det känns nästan för bra för att vara sant. Tyvärr är det oftast osant då Citera
mickol Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Är det inte bättre att spara SEK till 5%? Citera
JoeFalk Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Det beror ju på valutornas korrelationer men om du vil veta exakt hur mycket du får ut så är ju det ett alternativ. Jag tror dock på en starkare dollar därför blir mitt val usd. Citera
Pedroboy Postad 20 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2007 Är det inte bättre att spara SEK till 5%? kanske det är men var har dom sån ränta? (om du inte låser pengarna 5 år på parex förståss) Citera
RuchYa Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Det här känns ju som en bluff sida. Skulle inte satt in mina pengar där i första taget. Eller vafan jag kollade upp det nu, det är en riktigt bank. Inget bluff och båg alltså. Men det är ju inte så jättemycket att hurra för. Det är ju dom bindade räntorna som är bra. Utan bindningstid har dom en ränta på 3% Citera
Pedroboy Postad 21 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2007 Det här känns ju som en bluff sida. Skulle inte satt in mina pengar där i första taget. Eller vafan jag kollade upp det nu, det är en riktigt bank. Inget bluff och båg alltså. Men det är ju inte så jättemycket att hurra för. Det är ju dom bindade räntorna som är bra. Utan bindningstid har dom en ränta på 3% och 3.7% om du binder 1 månad och redan vid 3 månaders bindningstid är du uppe i 3.8% som jag inte tror någon anna bank slår. sparar du i dollar så är räntan 4.7% redan vid 1 månads bindningstid... Citera
Cyntax Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Det här känns ju som en bluff sida. Skulle inte satt in mina pengar där i första taget. Eller vafan jag kollade upp det nu, det är en riktigt bank. Inget bluff och båg alltså. Men det är ju inte så jättemycket att hurra för. Det är ju dom bindade räntorna som är bra. Utan bindningstid har dom en ränta på 3% Det är ingen bluff. Parex har Finansinspektionens tillstånd att bedriva bankverksamhet i Sverige. Här är deras lettiska sida. Citera
Recommended Posts