Gå till innehåll

Salan hittar rekordplusset


XaaL

Recommended Posts

Nej, klarar de ganska lätt! Kan spela in runt 10 000+ per dag så det är nice! Och imorron är min sista skoldag, sedan har jag lov och då kommer jag nöta SATAN :mrgreen:!

Nice, kommer följa din dagbok!

 

Ska spela in den här nu och sedan chilla lite med pokern.

 

Har gått över till 9st 6MAX bord nu under de senaste 40 min och då går det riktigt fort med poängen!

Tyvärr så blir det ju jävligt stressigt, så om jag plussar något utöver bonusen ser jag det som en .... bonus ;-)

 

Så vi får se!

 

STATS:

Fpp: 25 864

BR: 7799

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 713
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har grindat SATAN idag, som sagt! Lirade först 13 bord men gick sedan ner på 11. Det är ganska jobbigt och ledde till att jag lyckades lägga två händer i rad på samma bord. Att lägga händer PF när man inte hinner med är sånt som händer. Men dessa 2 händer (irad som sagt) var AA!!! Tråkigt men sant.

 

Har plussat över 1100, vilket är ett rekord :-)

Har plussat cirka 20 000 fpp, även det ett rekord.

 

Men kvällen är ung och jag har ingen skola så det blir mer grind, ska bara käka :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har grindat på bra idag!

Började segt för att sedan få en sjuk kort rush. Det gav resultat och jag har plussat bra.

 

Har nu:

78113 FPP

$ 10051 :mrgreen:

 

Det ryktas nu om att $5000 bonusen är avblåst. Stämmer det så blir man itne lite lack..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klaaar :D Jävligt soft! Ska maila de nu!

För övrigt plussade jag $900 under denna session. Sjukt vad jag har plussat via min 11tabling på expekt trots missclicks och foldade AA KK QQ JJ PF (pga av att jag inte hann svara) ;)

 

Ska posta min statistik från dessa händer snart!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klaaar :D Jävligt soft! Ska maila de nu!

För övrigt plussade jag $900 under denna session. Sjukt vad jag har plussat via min 11tabling på expekt trots missclicks och foldade AA KK QQ JJ PF (pga av att jag inte hann svara) ;)

 

Ska posta min statistik från dessa händer snart!

 

Hahahh najs dagbok salan :D Ska posta min everest poker 0.15$ dagbok hahhahah :D nä men hoppas jag kan grinda upp till 1-2 dollares, det vore skojj :mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahh najs dagbok salan :D Ska posta min everest poker 0.15$ dagbok hahhahah :D nä men hoppas jag kan grinda upp till 1-2 dollares, det vore skojj :mrgreen: :mrgreen:

 

Hehe så du har blivit medlem här:D!

Vore kul att se hur det går för dig så gör en dagbok om du orkar :P.. jag har däremot inte haft så mycket tid att uppdatera min ordentligt osv, men jag ska ta tag i min dagbok om ett tag hoppas jag!:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ORDENTLIG UPDATE

Pokern har gått jättebra på senaste! Verkligen otroligt bra! :mrgreen:

Pengarna har rullat in och jag har mer än dubblat rullen under mitt påsklov!

Anledningen är härligt flyt (upswing) + en SAFTIG bonus på 5k! Oj, jag glömde ju min turre igår. Hittade klonk i en $100k turre och vann $1500 på en 9'onde plats. En del pengar, synd att det inte blev mer :)! Hade sjukt kortsnitt med 3 QQ, 2 KK och 4(!) AA. Därav hade jag aldrig problem förutom på slutet. Jag ledde till och med när det var 300 pers kvar (809 startande)

 

Jag räknade min rulle idag och den är... $ 19330.54 :shock:

 

Kan bara vara nöjd och njuta åt vinsterna :)

Lite kuriosa (som tåls att ältas igen) är att jag började från $0 vid dec 2005 och hade $55 för ett år sedan (16 apr 2006). Har aldrig satt in ett enda öre, bara plockat ut. 8-)

 

Nu ska jag ta ett litet break från pokern, casha ut 2k, köpa en laptop (http://www.dustinhome.se/DacsaPortal/?ProdID=5010105763) och göra mycket annat. Men ta det lugnt, tiden går fort och jag är snart tillbaka runt borden.

 

Sagan går vidare och man får hoppas på en god fortsättning :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otroligt snyggt jobbat mannen! Du har gjort ungefär samma resa som jag :) Började med shastas på Everest i december -06 och har nu grindat ihop ca $17k, men bara på SNGs. Shastas regerar, lr hur!!! :D

 

GG WP Hope to see u soon!

 

/SK

 

Tack!

Svarar med ett svar i din DB :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter en veckas paus är jag tillbaka!

Lirar lite NL400 just nu.

Här är min 6:e hand, vad bör jag göra? Har ablsolut ingen aning om FI:s spel.

Vad tror ni är bäst?

 

 

 

TITEUF13150 sitter vid 0 med $266,15.

Poooser sitter vid 1 med $343,80.

ofasa sitter vid 2 med $544,60.

Salan sitter vid 3 med $383,50.

NiarK sitter vid 4 med $382,95.

d3fault sitter vid 5 med $477.

 

Dealern sitter vid 1.

 

ofasa lägger en blind på $2.

Salan lägger en blind på $4.

TITEUF13150 lägger en blind på $4.

 

(Salan ges Ah As.)

 

Före floppen:

NiarK foldar.

d3fault synar med $4.

TITEUF13150 checkar

Poooser foldar.

ofasa foldar.

Salan satsar $14.

d3fault synar med $14.

TITEUF13150 foldar.

 

Floppen kommer upp

9s 10h 2s.

 

Salan satsar $34.

d3fault höjer med $110.

Salan ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Standard mot okänd Fi för mig är att syna (stek gärna några sekunder) hans raise på floppen, checka turn och ställa om han bettar kring pott. Tycker att detta spel fungerar vilket kort turn än är, finns egentligen inte något dåligt kort. Visserligen är floppen dragig men faller ett tredje spader har du nötfärg-drag.

 

EDIT: med den read jag har på d3fault skulle jag dock ej spela på detta sätt, limp med pp är standard.

/Kaffedopp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Standard mot okänd Fi för mig är att syna (stek gärna några sekunder) hans raise på floppen, checka turn och ställa om han bettar kring pott. Tycker att detta spel fungerar vilket kort turn än är, finns egentligen inte något dåligt kort. Visserligen är floppen dragig men faller ett tredje spader har du nötfärg-drag.

 

EDIT: med den read jag har på d3fault skulle jag dock ej spela på detta sätt, limp med pp är standard.

/Kaffedopp

 

Det kan ju vara ett fungerande spel :)

BTW, är du uppe på NL1000 nu :shock:

 

__________________________

 

 

Några andra förslag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var uppe och nosade på NL1000 ett par veckor men kände att jag gled allt längre från mitt standardlir då jag försökte bevisa något för mig själv i kombination med korttorka. Backade väl egentligen bara ett par inköp men grindar gärna NL400 ett tag till.

 

Regular på NL400 nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blev lite poker inatt. tyvärr!

 

Jag spelade inte särskilt bra samtidigt som korten inte var med mig heller. Var trött men fortsatte ändå.. det gick upp och ner, back 200, plus 300 back 800 plus 200 osv.

Slutade back $1000 efter att FI synat ner mitt överpar med sitt TP och hålstege (blev öppen på turn) och klonkat på river. Handen efter träffade en lös spelare trissen mot mig och för att avsluta det hela gjorde jag tvåpar med AT samtidigt som FI (samma som satt stege) floppade trissen. Illa att allt ska hända på 3 min.

 

jooobbigt men bara 2,5 inköp så vafan, jag kommer igen !

gonatt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt sjukt

Lirar lite till idag och det är samma kille jag möter. Han har SJUKT flyt.

Han gör fyrtal och två trissar på 30 minuter mot mig.. vafan ska man göra

back 1000 nu direkt och snart går jag ner på NL200...

SJUKT oflyt och bara mot samma kille.. fyfan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...