KenHag Postad 3 Mars , 2007 Rapport Postad 3 Mars , 2007 Ville bara tala om att jag tiltar på alla lösa (ursäkta uttrycket,jag är gift med en finska)finnjävlar. Blir jag utdragen så nog fan e det en finne. Dom spelar som om dom dragit en liter koskenkorva och pengar är utan betydelse,en beskrivelse många av dom finnar jag känner passa in på. Hoppas inte svågern läser detta nu För att inte nån ska ta illa vid sig ska jag upplysa om att det ligger en liten snutt ironi i detta,men bara en liten snutt:roll: Citera
Emilio Postad 3 Mars , 2007 Rapport Postad 3 Mars , 2007 Ja faktist, det var ett tag sen nu men när jag spelade på B2B för ett bra tag sen så var finnarna dom absolut sjukaste spelarna, kunde syna in halva stacken på turn med gutshot och annat. Klonkade väl typ alltid också. Citera
mgps Postad 3 Mars , 2007 Rapport Postad 3 Mars , 2007 stött på denna filur? http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=23933&highlight=1markka Citera
Pepperpum Postad 3 Mars , 2007 Rapport Postad 3 Mars , 2007 Du har inte mött italenare va? ...eller mig? Citera
goosty Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 finnarna tar inte skit fran nagon..dem backar inte for nagon..en raise ar nagot personligt som ska bearbetas..hehe bara att alska dem. Citera
Recommended Posts