Gå till innehåll

Vilken torrentklient är bäst?


illerrre

Recommended Posts

Har ett problem med utorrent...varje gång jag har det igång får jag jätteproblem med webklienter (firefox och explorer). Går inte att gå in på några sidor för det mesta, men pokerklienter och webradio funkar som det ska...nån som vet vad felet kan vara?

 

Läste en tråd om samma problem på flashback. Var flera personer som tankade kanske 200kb/s och hade 100mbit internet och firefox samt explorer laggade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Helvetes jävla fuck fuck fuck sluka kuk-program.

utorrent alltså.

 

Den senaste veckan eller så, kanske lite längre tillbaks, har jag för dussintalet filet råkat ut för samma sak. Helt plötsligt kommer något "kommer inte åt process torrentnamn.blahala eftersom den används av en annan applikation" eller nåt sånt. Sen är det omöjligt att skriva mer till den nedladdningen.

Omöjligt.

 

Det har hänt på filer från åtminstone fyra olika trackers.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helvetes jävla fuck fuck fuck sluka kuk-program.

utorrent alltså.

 

Den senaste veckan eller så, kanske lite längre tillbaks, har jag för dussintalet filet råkat ut för samma sak. Helt plötsligt kommer något "kommer inte åt process torrentnamn.blahala eftersom den används av en annan applikation" eller nåt sånt. Sen är det omöjligt att skriva mer till den nedladdningen.

Omöjligt.

 

Det har hänt på filer från åtminstone fyra olika trackers.

 

låter ju mer som dator/disk problem...om de inte strulat innan o gör de från flera ställen nu?

vilken version kör du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick tips i utorrents chat att det kan vara google desktop, så det tog jag bort.

"råkade" installera det när jag skaffade en extern disk nyligen.

 

Kör 1.6.1

 

ok samma version här, inga problem

 

de där kan va bra att veta om uTorrent iaf

    • All versions of uTorrent released after the initiation of the sale to its new owner are currently banned at XXXXX. This includes all betas and stables from the 1.7 branch onwards (inclusive).
    • Version 1.6 has a security hole that effects public trackers if you are connectable. Many users however still consider this a less risky client than 1.6.1 as it was released well before the sale of the codebase. XXXXXX allows both 1.6 and 1.6.1.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...