Kenan83 Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Ja, hur ska man göra? Blev medlemm igår och tog det största paketet så klart, brukar oftast ha 6-10 bord uppe, och PO för livestats. Hade för mig att det fanns ett program man kunde ladda ner på sharkscope förut som visade statsen live, men nu verkar det som om man måste leta på hemsidan hela tiden Det går ju att öppna miniwiev, men det är lite jobbigt när man har så många bord uppe. Finns det någon här som har några bra förslag, är ganska ny på sng =) Citera
Gäst Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Ja, hur ska man göra? Blev medlemm igår och tog det största paketet så klart, brukar oftast ha 6-10 bord uppe, och PO för livestats. Hade för mig att det fanns ett program man kunde ladda ner på sharkscope förut som visade statsen live, men nu verkar det som om man måste leta på hemsidan hela tiden Det går ju att öppna miniwiev, men det är lite jobbigt när man har så många bord uppe. Finns det någon här som har några bra förslag, är ganska ny på sng =) Jag använder det inte särskilt aktivt utan brukar mer scopa regulars osv. Citera
eurythmech Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Jag brukar scopa folk som gör tomtiga spel. Lite enligt principen "instavik utan read, hmm...scopa...viker om hans ROI inte är under -25%" Citera
illerrre Postad 2 Mars , 2007 Rapport Postad 2 Mars , 2007 Jag scopar folk som ifrågasätter mitt spel:) Först utan att veta säger jag check sharkscope stats then noob!!! look at your stats, I pity you!!! sen kollar jag upp om jag har rätt:) Mycket användbart. Citera
Recommended Posts