Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Mena 2,6k händer och inte 1,6 om det säger ngt.:-) Har precis fått igång PT igen och har försökt "panga" på mycket. Joo har typ 50 händer på dig. 24/20/3

Iväg och jobba lite nu. Sista dagen på lägret.

Postad

Är så jävla ledsen, arg och besviken. Får en site verkligen vara så jävla riggad? Torska precis ytterliggare 180 dollar på sng´s, men jag ljuger INTE när jag säger att det borde varit minst +200. Asåå det har varit så här i sjukt länge nu. För fan ge er och riggad ngn annan FFS. Tycker jag spelar riktigt bra poker för sng nu, men DET GÅR INTE ATT VINNA. Så länge jag inte hamnar AI med ngn går det väl ok, men fy fan när man vänder upp dem jävla korten. Oavsett hand så förlorar jag lätt 80% av gångerna. Och då är jag ändå favorit oftare än inte.

Helt ärligt! Känner mig fysiskt nerslagen, kränkt och rånad av Prima. Dem som inte vet hur man lirar. Va smart. Kom till Prima. Där fiskarna krossar hajen hur lätt som helst.

Blir galen!

Postad

Blev inget spel på bet365 idag, men hitta två fina spel på unibet. Läste lite på ett forum och följde med någon där. Ryssland flest hörnor till 2,10.

Även Ryssland störst bollinnehav till 2,85.

Man vann båda dessa dueller i förra matchen faktiskt. Ryssland skapar väldigt många hörnor. Kan man sen även störa Spaniens korta passningsspel med mycket bollinnehav så kanske man kan vinna där med. Oddset är för högt för att inte syna iaf. Ner mot 2,50 på många siter.

Hoppas mycket på Ryssland alltså. Även att dem ska gå vidare till final och sedan krossa tyskarna där.

Postad

Äsch när du känner dig nere o ledsen, kolla in http://www.mff.se/swedbank

fyfan va bra det kommer bli!

Bjuder även på en härlig liten hand, jag ger inte snubben mycket respekt direkt. ;) Han var så passsiv att man tröttnar. (tog han på färgdrag i ruter btw..) =)

- vacum sitting in seat 1 with €115.18

- _wickins_ sitting in seat 2 with €41.93

- benighted123 sitting in seat 3 with €102.38 [Dealer]

- sneakyfish sitting in seat 4 with €128.15

- Zacke121 sitting in seat 5 with €93.48

- proxi sitting in seat 6 with €100.00

sneakyfish posted the small blind - €0.50

Zacke121 posted the big blind - €1.00

** Dealing card to benighted123: 3 of s, 4 of s

proxi folded

vacum folded

_wickins_ raised - €4.00

benighted123 called - €4.00

sneakyfish folded

Zacke121 folded

** Dealing the flop: 9 of s, J of d, 2 of d

_wickins_ bet - €4.00

benighted123 raised - €16.00

_wickins_ called - €16.00

** Dealing the turn: 3 of h

_wickins_ checked

benighted123 went all-in - €82.38

_wickins_ went all-in - €21.93

** Dealing the river: 4 of c

_wickins_ shows: A of c, A of h

benighted123 shows: 3 of s, 4 of s

benighted123 wins €82.36 from the main pot

End of game 2070170706

Postad

Joo det kommer blir riktigt nice med ny arena!:-) Vad hände med Oremo btw? Hade gärna sätt att affären blev av.

Snygg hand där!:-P

Semifinalen i fotbollen där jag förresten torska båda mina spel. Riktigt kall på bettingfronten. Inte konstigt när man spelar på allt som rör sig nästan. Får chilla lite där. Sjukt mycket -EV. Har nu 1500 kr på bet365 som jag endast kommer spela med nu ett tag.

Efter matchen blev jag sugen på att köra de gamla SNG´s jag lira förr. 10 händer/blindnivå istället för 4 som det är på turbo borden. Nackdelen är att jag inte får samma volym, men kan det gå bättre med dem så varför inte. Lira lite mer än 3 timmar och det blev 52 st på 22 euros. +$322:-D

Då börja jag ändå lite halvtaskigt för att komma in lite i det. Klonka litegrann, men spela bra och stabilt hela vägen. Kände verkligen hur jag hade stenkoll på allt.8-)

Postad

Regular borden känns riktigt nice. Blev precis klar med en 1,5h lång session där jag blanda in $55 också. Blev 12 st och 7 på 22 euros. Blir en del rake där med. Kan jag dessutom plussa som jag inte gör så bra på turbo borden så kommer jag definitivt fortsätta. Känner mig sjukt bekväm och krossar.:-P

Trots dålig start på denna session med tre utanför pengarna på 2 $55 och en €22 så plussa jag runt 60 dollar till slut på sessionen. Inte lika riggat som turbona heller. Inte lika tätt, eftersom färre all ins och man hinner inte reflektera över dem på samma sätt.

Postad

Jo får hoppas på det. Skulle vara ett bra nyförvärv imo.

Tackar! Går sjukt stabilt på sng´s just nu så skippar nog cg i helgen. Sen nästa vecka blir det lite jobb.

Postad

Suttit hos en polare idag och grindat lite. Går riktigt stabilt sedan jag starta på regular borden. +$312 idag.:-D

Har blivit 106 st på regular nu.

+$634 totalt!

Snittinköp på ungefär $40.

$6/sng i vinst.

Nånstans runt 15% i ROI.

Skriver tyvärr inte ner resultat för varje sng, men kolla snabbt lite i PT. Där jag snabbt kan se hur många jag spelat och vilka insatser. Sen vet man ju hur mycket man plussat.

Gonatt!:-)

Postad

MFF är spelade idag i svenska cupen mot Hammarby, som kommer med många skador i backlinjen. MFF kör med bästa laget. 2,0 är spelbart. 500 kr på bet365.

Postad

Då har man tydligen vunnit för mycket. Oturen är tillbaka. Åkte på bl.a. dessa. Ett par liknande också som jag inte orkar leta upp. Back 100 dollar på sessionen ungefär.

** Game ID 2072085906 starting - 2008-06-28 15:43:20

** Aristide [Hold 'em] (20.00|40.00 NL - STT) Real Money

- S.Sjoberg sitting in seat 1 with $1000.00

- chaz_man sitting in seat 2 with $1057.00 [Dealer]

- pumans sitting in seat 3 with $773.00

- halli44 sitting in seat 4 with $1324.00

- dnallvitande sitting in seat 5 with $816.00

pumans posted the small blind - $10.00

halli44 posted the big blind - $20.00

** Dealing card to pumans: J of h, J of c

dnallvitande folded

S.Sjoberg folded

chaz_man raised - $72.00

pumans called - $72.00

halli44 folded

** Dealing the flop: 8 of h, 7 of s, 5 of s

pumans checked

chaz_man bet - $164.00

pumans went all-in - $711.00

chaz_man called - $711.00

chaz_man shows: A of d, 8 of c

** Dealing the turn: A of c

** Dealing the river: 8 of s

chaz_man wins $1586.00 from the main pot

End of game 2072085906

-------------------------------------------

** Game ID 2072088703 starting - 2008-06-28 15:45:53

** Typhon 2 [Hold 'em] (320.00|640.00 NL - STT) Real Money

- -Ghostface- sitting in seat 1 with $2930.00

- pumans sitting in seat 3 with $1590.00 [Dealer]

pumans posted the small blind - $160.00

-Ghostface- posted the big blind - $320.00

** Dealing card to pumans: J of s, J of d

pumans went all-in - $1590.00

-Ghostface- called - $1750.00

-Ghostface- shows: 7 of c, 7 of d

** Dealing the flop: 7 of s, 10 of h, A of c

** Dealing the turn: 9 of d

** Dealing the river: 4 of c

-Ghostface- wins $3500.00 from the main pot

End of game 2072088703

------------------------------------------

MFF - Hammarby 2-0:-D

Postad

Kul!:evil:

MFF tappar 2-0 mot ett skadedrabbat bajen. Så jävla illa! Kan inte beskriva hur jävla besviken jag är! Labinot ut efter en halvlek. Skada i baksida lår. Varför malmö? Va händer??:evil::cry::-(

Skiter fullständigt i mina pengar. Detta ska inte hända bara.

Postad

Lite klantigt spela jag MFF på asian handicap som inte räknades på omsättningskravet. Var därför "tvungen" att sätta in 500 kr till för att kunna få min bonus utbetalt till bettingkontot. Har lagt på Spanien imorgon till 2,30, 500 kr.

Så här ser det ut på bet365 nu då.

Insatt 1500 kr

bonus: 1000 kr

Kvar: 1000+500 lev

Resultat: -1000 kr (alla avgjorda spel)

Bowling ikväll!

Postad

Ett tag sedan jag uppdaterade nu. Tänkte jag kunde ta tillfället i akt att summera rekordmånaden Juni.:-)

Bonus: +$750

Rakeback: +$2900

MTT´s: +$1621,50

SNG´s: -$604,50

CG: +$265

Totalt: +$4932

Har väl inte så mycket mer att säga just nu. Är lite trött efter en lång dag. Jobbat och imorgon blir det även jobb. Denna vecka bara, sen antagligen ledig om dem inte behöver mig mera. Känner att jag vill vara ledig nu lite iaf. Efter skolan och sommarläger.

Har lite slantar kvar på bet365 också till bettingen, men tänkte att jag inte lägger ner ngn större krut på det nu. Kommer inte leta egna spel utan bara rygga andra förmodligen och blir nog ingen större uppföljning här. Satte som jag skrev Spanien igår och sen idag har man bränt 2 av 3 spel.

Ihopsamlad rb till imorgon är lite över $800. Rulle nu efter lite uttag: $3k

Lycka till i Juli!:-)

Postad

Grattis till rekordmånadentidigare rekordet rejält. Óch du slog ju det Hoppas nästa blir ännu bättre :-)

Vad fick du för odds på Spanien?? Jag ska lira en del imorgon på speedwayen, kolla i min dagbok imorgon om du är intresserad av att rygga om jag lgger upp lite spel där vill säga.8-)

Postad

Tackar tackar! Kändes skönt att klonka lite denna månad! 2,30 fick jag på Spanien tror jag. Joo checkar in om jag hinner. Kanske kollar på tipszonen eller ngt också.

Måste sova nu. Gonatt!:-)

Postad

Rb på $823 idag och månaden börjar med fint plus!:-) Jobbet går segt, men förhoppningsvis bara 3 dagar kvar. Ska idag försöka grinda iaf 3 timmar. Se om jag lyckas senare ikväll.

Postad

Första sessionen avklarad. 2 timmar och 30 sng. 18 st på $55 och 12 st €22. -$26 efter ett antal förlorade all ins. Jaja får vara nöjd att det inte blev värre och att jag spelar stabilt.

Mer game sen, men nu ska jag ut och jogga först.

Postad

Orkar inte bry mig längre. Kommer alltid ha otur. Får fan vänja mig vid det helt enkelt.

2 timmars session. 30 sng och back lite till. -$76 för hela dagen. Att jag knappt kan komma etta i turrarna drar ner som fan på självförtroendet, men kan inte se vad jag gör för fel. Sjukt sjukt sjukt nöjd att jag bara backa sååååå lite idag faktiskt. Med dem händerna jag åkte på så borde det varit minst 10 inköp back, lätt! Eller ska man säga att man borde plussat? Nej! Jag är jätteglad istället för att se det negativa!:roll:

Tycker jag spelar bra nu sedan jag bytte till regular men ändå tror jag inte jag kan vinna. Hur går det ihop? Jaja det tråkiga vanliga är väl att man får bita ihop. Varians bla bla bla bla. Bara spela på så kommer det snart. Frågan är bara när?

Snart tror jag iaf att matte och sannolikhet är ngt osant påhitt.:-P

Nöjd, glad, sur, besviken, arg, kissnödig, träningsvärk och lite mer glad. Jag vet inte vad jag är idag?!8-)

Postad

Fick ett mail idag från Purple där det stog att jag kommer få en extra bouns om jag lyckas spela in 3200 VIP mellan 1-15 Juli. En VIP är samma som $1. Bonusen är på $260 vilket ger extra rb på 8% utöver det jag redan har. Kanske inte så mkt, men lite boost för min del att försöka klara det. För hade tänkt spela in 2500-3000 tidigare, men sätter alltså 3200 som mål t.o.m 15 Juni.

Sätter härmed också ett annat mål. Ska fortsätta plussa på regulars nu, vilket jag inte gjorde på turbos. Tänkt börja försiktigt och säga ca 3% ROI till 15 Juli. 3200/0,09090909=$35200. Kommer alltså omsätta $35200 för att klara målet. Sen 3% blir $1056. Över 1000 och jag är nöjd. Då blir det fint plus med rb och bonus.

Igår på 4 timmar spela jag in 267 VIP. Kommer krävas runt 45 timmar till och runt 750 sng´s. Dock beror det på vilka nivåer jag fördelar turrarna på. Ska försöka klara allt på regulars.

Hemma 17.00 från jobb. Träning vid 1800. Grind mellan 20-24?

Postad

2 timmar session och -$176 på 31 st. Det vänder snart. Det måste det göra. Det finns inte annars. 1 timme till sen bingen. Först liten kvällsmacka.

Postad

Andra sesionen börjar med att jag drar in 3 segrar på 55orna och med ett plus resultat idag förlora jag sedan typ upp mot 10 sng irad. Aldrig varit med om ngt värre. Utsugen, springer in stål och allt mög.

-$360 och juligrinden starta fint!

Finns ingen rättvisa.

hejdå

• Skapa nytt...