Luca Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Får bara olika felmeddelanden när jag försöker förnya mitt abbonemang med mastercard. "Tekniska svårigheter", "försök igen", "kolla dina adressuppgifter", "kan inte genomföra" osv. (Brukar betala en månad i taget) Fler som har problem att betala i dag eller är det min uppdaterade explorer som bråkar? (De 5 fria sökningarna fungerade dock.) Citera
ampixo Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Gick hur bra som helst för mig att betala med visakort den här månaden. Citera
Luca Postad 1 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2007 Fick äntligen svar från deras support... "We have just been notifed that there is a problem with our payment processor, they are working to sort this out and we will let you know when this is rectified. I am sorry for this inconvenience" Bara att vänta då. Kanske bara nyttigt att köra utan Sharkscope ibland. Man har ju inte den hjälpen vid livespel... Citera
Recommended Posts