Miami Postad 11 Juni , 2007 Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 Håller med. Tycker att man borde spela på WPX om man spelar 5/10 eller lägre. Angående motståndet så tycker jag det är annorlunda spel, inte så mycket bättre... mm, du är väl vinnande på WPX? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steppwolf Postad 11 Juni , 2007 Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 Jag kan rekommendera ongame. Bra bonus både på redkings och Tower gaming. Bra trafik och dåligt motstånd. Har precis bytt till Ipoker nu och det känns snäppet sämre men det kanske är en vanefråga. Tiltar hårt på att Ipokers fönster poppar upp hela tiden och har inte lyckats stänga av det än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hårdrock Postad 18 Juni , 2007 Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 Ongames bonusar suger ju nu eftersom de är contributed (dealt tidigare). Jag tycker Prima är bra; skaplig trafik (utom morgon) och massor med bonusar på de olika poker-rummen, t.ex BetDirect, Poker Rewards och Poker Host. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jakbse Postad 2 Juli , 2007 Rapport Share Postad 2 Juli , 2007 Stars har nog störst utbud men tyvärr rätt tufft motstånd, å andra sida spelar man ju inte 1/2 för att vinna pengar, utan mest för att bli bättre så att man så småningom kommer upp till nivåer där pengarna betyder nåt och då tycker jag Stars är en bra skola. Party har för hög rake men lite lättare motstånd. Enklast att vinna tycker jag det är på SvS, där 10/20 lirar ungefär som 0,25/0,5 på Stars. Prima (Bet356 mfl) tycker jag är rätt tufft, men ok om man hittar nån bra bonus. Ladbrokes lite lösare, men ont om spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts