Bubbla Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Äh ville endå inte spela SM... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_the_Rose Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Lilla reklamrutan för statoil i pausen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gizzze Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Slog ut Karl Möller ur turneringen, dock blev det aldrig någon "announcement" om det och heller inga $50 på kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SimbaPoker Postad 1 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Slog ut Karl Möller ur turneringen, dock blev det aldrig någon "announcement" om det och heller inga $50 på kontot. Hej Gizze, Grattis! Din bounty 50 dollar blir insatta så fort vi hinner efter det att turneringen är slut! Ha en trevlig kväll! SimbaPoker Crew Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gizzze Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Tackar så mycket, det var snabb respons. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrZingo Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Måste bara nämna en bra funktion som finns i klienten som man kan använda om man vill ställa personliga frågor (såsom var är min bounty etc.) Man kan klicka på mailsymbolen så öppnas ett support center och där kan man välja att skicka ett mail. När du får ett svar så lyser mailsymbolen upp och de brukar svara väldigt snabbt. Bara ett litet tips =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 "Snabba ryck på Simba" fick redan i dag kepsen och tröjan ser jäkligt bra ut. Tack så hemskt mycket Spelade frirullen till SM i går kväll allt funkade jättebra "fjäder i hatten för det" inte ett enda proplem! Jag kom 4 så det blir spel i 100$ sateliten på söndag så då får ni se upp för ja ä på G:-D En grej ja tror att ni skulle titta på är att man måste sätta min 50$ skulle tro att det skulle dra mer fisk med lägre min insättning? Vad tror ni andra därute. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flisan Postad 2 Mars , 2007 Rapport Share Postad 2 Mars , 2007 Tack simba för tröja o keps ska spela live i morgon ska ha dom på mej då får håla med shark allt fungerade bra i går tog mej till finalbordet åkte som 9 så det blir spel på söndag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts