Myssion Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Tycker mig märka att du är lite mjukare i din kritik än om det varit en random snubbe som lagt upp dessa HH:s... Vad kan det bero på...? Jåri är mjuk mot de mjuka och hård mot de hårda. Citera
Macroman Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Jåri är mjuk mot de mjuka och hård mot de hårda. Isåfall borde han vara lite mer mjuk mot mig som ständigt är klädd i plysch. Iaf mentalt... Istf att få höra att man har en pregustaviansk kvinnosyn ständigt och jämnt menar jag... Citera
stoffe83 Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Det märks ju vem som har mest pokerpotential i förhållandet :shock: :shock: :shock: :shock: hehe tycker du har varit hur duktig som helst gumman! Bara fortsätta i den här takten Älskar dig sötis! Citera
kfluffie Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 :shock: :shock: :shock: :shock: hehe tycker du har varit hur duktig som helst gumman! Bara fortsätta i den här takten Älskar dig sötis! Du är inte så tokig själv Sötnos! Citera
Vaniljkysss Postad 13 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2007 Oj! Var ett tag sen jag skrev! Hursom så föll jag från 1031,43 till 937 efter SnG så spelade inte på en vecka! Satte mig idag på NL 1/2 och tänkte att jag skulle prova, trots att jag verkligen inte har råd med det! Men hursom så har kvällen gått riktigt bra och jag har aldrig plussat som ikväll förr. Var så skötn och annorlunda än 0,50/1. Vet inte vad det var? Mindre pajjas spel! Aja gick bra iaf! BR innan: 937 kr BR nu: 1396,34 kr + 459,34 kr WOHO! Citera
Recommended Posts