Gå till innehåll

Lite råd om klubb i sthlm...vilken ?


PsychicIor

Recommended Posts

Skulle vilja få lite rutin vad gäller livespel då jag aldrig spelat det. Finns ju ett gäng klubbar vad jag förstått....Men jag vill ju inte losa flera 1000 lappar per kväll...finns det någon ni kan tipsa om där det kostar runt 500-1000 för en turre eller något...gillar mest freezout's.

 

Ge lite förslag på klubbar....tänk på att jag är en glad amatör så ingen proffsklubb :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vilja få lite rutin vad gäller livespel då jag aldrig spelat det. Finns ju ett gäng klubbar vad jag förstått....Men jag vill ju inte losa flera 1000 lappar per kväll...finns det någon ni kan tipsa om där det kostar runt 500-1000 för en turre eller något...gillar mest freezout's.

 

Ge lite förslag på klubbar....tänk på att jag är en glad amatör så ingen proffsklubb :)

 

Sviten är riktigt najs...

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tror du ??

Kan man få en direktlänk är väl det smidigare....

 

Dryga och onödiga svar klarar jag mej bra utan, tack.

 

Jag skulle hinna skriva in "sviten" minst tio gånger i Google på den tiden det tog dig att skriva det där inlägget.

 

Att be om direktlänkar på något man själv kan hitta på 2 sekunder är bara att idiotförklara sig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle hinna skriva in "sviten" minst tio gånger i Google på den tiden det tog dig att skriva det där inlägget.

 

Att be om direktlänkar på något man själv kan hitta på 2 sekunder är bara att idiotförklara sig själv.

 

Ok...jag är väl en idiot då :)...Men en lycklig idiot...inte en bitter människa som gillar att sitta o dryga sej på internet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jocke, ursäkta om jag drygar lite, men hur är det med bilintresset, det var länge sen jag hörde nåt....

 

Ztellan, som hade en svart MKIV en gång i tiden....

 

Hallå...såg ditt namn i en annan tråd...misstänkte det kunde vara du :).

 

Bilintresset finns ju där, även om det ligger på is just nu. Plöjde ner så förbannat mkt pengar på tidigare projekt så det är lite tomt i kassan.

 

Blir säkert nåt mer nån gång i framtiden....Men nu blir det lugnt ett tag. Sålde precis iväg mitt racechassie och degade av en del skulder :lol:

Skall väl hjälpa lite polare i sommar som åker jänkejärn tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...