SethCohen Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Sitter just nu och ska regga mig på ännu en sajt men problem uppstår. Vad ska man välja för smeknamn? Alla har något dem alltid spelar som men vad gör man om alla ens alternativa smeknamn är upptagna? Jag klarar inte av att spela med ett namn jag inte trivs med, någon med som håller med? Ex. EverestPoker, en ganska etablerad sajt, och alla alternativ är upptagna. Vad finns det för alternativ? Öppna ordlistan och plocka ett därifrån? Citera
mgps Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Sitter just nu och ska regga mig på ännu en sajt men problem uppstår. Vad ska man välja för smeknamn? Alla har något dem alltid spelar som men vad gör man om alla ens alternativa smeknamn är upptagna? Jag klarar inte av att spela med ett namn jag inte trivs med, någon med som håller med? Ex. EverestPoker, en ganska etablerad sajt, och alla alternativ är upptagna. Vad finns det för alternativ? Öppna ordlistan och plocka ett därifrån? ryan atwood är bra på texas holdem har jag sett i ett oc-avsnitt doowta nayr blir det baklängs, där har du det! Citera
SethCohen Postad 24 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2007 ryan atwood är bra på texas holdem har jag sett i ett oc-avsnitt doowta nayr blir det baklängs, där har du det! intressant Citera
Recommended Posts