TotalFarsa Postad 19 Februari , 2005 Rapport Postad 19 Februari , 2005 Bist ich allein, oder??? Zha Plan punkt: 3 - and yee should always play with a beer beside thee /TF * RP, grattis till Allt om-tråden - QoS * *tackar QoS, men i ärlighetens namn var det ju tvunget att ske förr eller senare * Citera
piggeh Postad 19 Februari , 2005 Rapport Postad 19 Februari , 2005 Första ölen är knäckt ja. Hoppas på fylletilt. Citera
GiLLo Postad 19 Februari , 2005 Rapport Postad 19 Februari , 2005 Första ölen är knäckt ja. Hoppas på fylletilt. Hade man inte bara varit på en pencilinkur hade man följt det exemplet... Citera
TotalFarsa Postad 19 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2005 Tja, tilta ska vi väl inte göra i första taget =) Men jag tog precis hem en pott på 77$ efter första munnen, härlig, skummande öl /TF Citera
TotalFarsa Postad 19 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2005 Tja, en förkylning har ju alltid kurerats med en kraftig dos alkohol... Tror nog det biter på penicillin osså /TF Citera
QoS Postad 19 Februari , 2005 Rapport Postad 19 Februari , 2005 För er som undrar, så har zha plan sitt ursprung i DNRC. Jo, den nämns även i denna tråd... - QoS Citera
piggeh Postad 19 Februari , 2005 Rapport Postad 19 Februari , 2005 Jag känner mig lite ledsen för att jag som alla andra inte fylletiltat nån gång. Kanske är dags idag, ska visserligen bort på förfest vid 19, men lite full ska man allt bli innan dess. Citera
TotalFarsa Postad 19 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2005 piggeh hinner bara lira 20 minuter till så jag hinner tyvärr inte bli onykter på den tiden QoS Aaaaah, klart den hade sitt ursprung där... Kankse skulle månadens inDUHvidual här på pf.nu /TF F*n, Poke, ölar du inte idag??!!! Citera
dropbass Postad 19 Februari , 2005 Rapport Postad 19 Februari , 2005 För er som undrar, så har zha plan sitt ursprung i DNRC. Jo, den nämns även i denna tråd... - QoS Blev inte så mycket klokare av det där Citera
TotalFarsa Postad 20 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 20 Februari , 2005 För er som undrar, så har zha plan sitt ursprung i DNRC. Jo, den nämns även i denna tråd... - QoS Blev inte så mycket klokare av det där Sök, och du skola finna /TF Citera
Recommended Posts