upandcoming Postad 6 Mars , 2007 Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 Är fortfarande inte orolig Såvitt jag vet så är det ett börsnoterat företag som får in sina pengar på alla avgifter. Skulle tippa på att NETeller är det största företaget inom denna nich och tror ni att de skulle vara så dumma att de inte kan få vinning i företaget trots amerikanernas avhopp. Fortfarande tjänar företaget massor med pengar (tror mig jag vet...) och behöver inte ha speciellt mycket personal för att klara av sina åtaganden. Just my two cents... Övertygande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
galenponny2 Postad 6 Mars , 2007 Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 Jag kunde både ta ut till min bank och skicka pengar i slutet på förra veckan så det är inga problem vilken valuta har du ditt konto i? dollar eller SEK? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 6 Mars , 2007 Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 Dollar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 6 Mars , 2007 Rapport Share Postad 6 Mars , 2007 Finns många pokersajter med dålig support. Pengarna har jag dock alltid fått ut ändå. Dessutom behöver man ju inte ens kontakta supporten för att göra en utbetalning. Tycker oron känns överdriven... Inte när ens konto blir spärrat för verifiering men dom har inte svarat på chatten eller e-mail på en månad. Blir väl att ringa snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts