raditz Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Hej, Jag undrar om det finns någon pokerklient där man kan starta privata turneringar och bjuda in folk med ett unikt password? Har letat men inte hittat någon. Tacksam för svar /RaD Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plimpton Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Svenska spel har det, de har även så att du kan ha privata cashgames. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raditz Postad 21 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Svenska spel har det, de har även så att du kan ha privata cashgames. Okej, det visste jag inte. Men hade som tänkt mig en internationell sida Tack för svaret iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raditz Postad 21 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Finns det någon affiliate klient som erbjuder en användare att sätta upp privata turneringar? Internationella sidor helst, någon som har en ide?? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tofert Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Jag är rätt säker på att Ladbrokes har detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 PokerStars, PokerRoom och FullTilt. Men man måste mejla dom och fråga om den funktionen. PokerStars har en regel om att man måste ha skrapat ihop 2000 poäng innnan man kan få det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raptorjr Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 Har inte alla microgaming(prima) siter det? Tror jag sett nåt sånt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy Hoffa Postad 21 Februari , 2007 Rapport Share Postad 21 Februari , 2007 På Bestpoker kan du skräddarsy dina egna turneringar och cashgames, shorthanded, fullring, inköp och allt. Detta kan du göra direkt när du är registrerad användare via pokerklienten. Jag gillar klienten skarpt måste jag säga. Man kan sköta allt via antingen musen eller tangentbordet. Och knapparna är valda med omsorg, så man kan inte råka komma åt ENTER och göra ett bet eller dyl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts