ziddax Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Vet inte riktigt var detta bör ligga, men nån får väl flyttar på det om det är helt off. Har sett att de börjat med HBJ ring games på crypto nu och även provat på lite. Har nån annan erfarenhet av detta udda spel? Riktigt kul, och än så länge lätta pengar. Citera
Cyntax Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Beskriv spelet. Visa lite screenshots. Jag har aldrig hört talas om det... Citera
JoeFalk Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Jag har spelat det en hel del. Har de startat upp cg än?? När jag lirade va det endast sng. Upp till 10$ va d relativt lätt att komma itm men 15 o uppåt va d inget vidare värde i vad jag såg iaf. Citera
Wzl. Postad 18 Februari , 2007 Rapport Postad 18 Februari , 2007 Beskriv spelet. Visa lite screenshots.Jag har aldrig hört talas om det... http://www.holdemblackjack.com/ Verkar skoj. ska ta å testa det omgående. Bara hitta någon site med bra promotion först. Citera
Fossan Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 Testat det lite på sunpoker. Otroligt lättspelat så man kan ju vinna en del på de men också väldigt tråkigt att spela. Citera
Recommended Posts