Hyggglo Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Effektiva stackar $50 tredje handen på bordet så därför inga reads... UTG limpar in och UTG+1 foldar Jag hittar UTG+2 och höjer till $3 Alla foldar förutom UTG Pot: $6.5 Flop: UTG checkar, jag bettar 4.5 han synar Pot: ca $15 Turn: UTG bettar nu $10 , jag??? Citera
illerrre Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Hade nog tänkt vafan ska han ha, och pushat sen hade han vänt upp a6. Citera
Jerico Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 Surt surt surt utan reads. Är detta 6 max eller fullring? Skulle luta åt insta-fold i fullring och shove med tillhörande avstackning mot 44/33 i 6max utan reads. Tycker inte syn och utvärdering av river är ett särskilt trevligt spel här faktiskt eftersom han kan bluff-pusha missade drag och sätta dig i skiten. UTG limp luktar ju alltid småpockets dock så kanske, kanske skulle lägga denna även i 6 max. Citera
illerrre Postad 17 Februari , 2007 Rapport Postad 17 Februari , 2007 För att svara på frågan tror jag fold är rätt spel här. Jag tror han har dig slagen och jag hade alltså losat ett inköp (därför lirar jag inte cashgame:)) Citera
Recommended Posts