GG-Allin Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Hade spelat mig till en plats i finalsatelliten till EPT Deuville, skulle spelas 20de januari. Den 15de loggar jag in men turneringen finns inte med i lobbyn så jag mejlar siten och får till svar att det är inställt men blir erbjuden att spela om en plats i Dortmund istället, får dock ingen info om vilket datum denna kommer att spelas. 6e februari mejlar jag igen och då visar det sig att satelliten till Dortmund spelades det datum då den ursprungliga satelliten skulle ha spelats. Jag gick alltså miste om min plats pga att siten varit så luddiga i sina mejl. De påstår att det var upp till mig själv att ta reda på när jag skulle spela men jag hade ju frågat dem den 15de vilket datum det var. Har jag gjort fel eller är det siten som blåser mig?? Citera
SouthEast Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Det är ju upp till dig att hålla koll på när du ska spela. Däremot kunde ju siten ha varit schyssta och talat om för dig när du skulle spela ersättningssatteliten. Citera
aminking Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Ajdåå, kan tänka mig att det känns jobbigt... men den här situationen uppstod eftersom det var brist på ordentligt kommunikation mellan parterna, ring supporten nästa gång så slipper du sånna problem, men men vad ska man säga, hade de hänt mig skulle ja vara grymt förbannad o krävt en plats .. Gl Citera
GG-Allin Postad 16 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2007 Blev bara så förbannad, kosta trots allt 900+90 dollar att spela denna så det är ju surt att missa chansen. Har kanske skickat 10-12 mejl där jag försöker få dem att ge mig en ny chans men de är verkligen stenhårda. Tog ut allt jag hade på kontot och kommer aldrig mer att spela där. Ingen badbeat har gjort mig så upprörd som detta. Citera
shombol Postad 16 Februari , 2007 Rapport Postad 16 Februari , 2007 Skojar du lr? Du skickar ett mail den 15de där du senare får ett svar om att du ska spela en annan turnering men ingen information om när. Istället för att skicka tillbaka ett mail går du och lägger dig och vaknar upp 19 dagar senare och undrar vart fan din turnering är. Nu vill du ha ersättning, haha. Citera
GG-Allin Postad 18 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2007 Skrev inte ett mejl skrev tre den 15de utan att få ett rakt svar. Gick sedan i ide 19 dar:evil: Citera
negothian Postad 27 Februari , 2007 Rapport Postad 27 Februari , 2007 De borde ersätta dig med i varje fall en ny satt med samma värde. Kan de inte leverera turneringen man vill spela borde de varje fall ha mage att upplysa när ersättningsturneringen skall spelas. Dålig stil tycker jag. Vilken sajt var det på??? Citera
Recommended Posts