Gå till innehåll

Glömt min alias verification kod för prima


synare

Recommended Posts

Vem ska man då kontakta? Jag skickade iväg ett mail till prima igår med frågan, men dom har inte skickat tillbaka något ännu.

Det borde väl vara dom jag ska kontakta eller?

 

Läste i någon tråd att man skulle ta kontakt med det första stället man registrerade sitt prima konto och då valde nickname för att få hjälp? (minns bara inte vilken site det var..)

 

Någon mer med erfarenhet av att glömt koden? Hur gjorde ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kommer nog fan itne ihåg hur jag gjorde... Jag skickade ett mail och de skickade att jag skulle ta kontakt med den första siten. Sen skickade jag ett mail till en annan support på en annan sida (inte mitt första ställe, för jag hade som du inte en aning om vilken det var) och sa att jag hade glömt vilken den första sidan var och då löste dom det efter ett tag.

 

Så bara skriv att du inte vet vilken sida det är så löser dom det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, tack för hjälpen.

 

Det har nog gått mer än en vecka sedan betdirect skickade vidare mina uppgifter namn,adress,födelsedatum till microgaming (det var där jag märkte att jag hade glömt koden). Jag har fortfarande inte fått svar från någon av dom. Jag har skickat ett mail till båda några dagar efteråt och undrat hur det gått, men dom har inte svarat.

 

Jag lirar sedan tidigare på NB och dom skrev att uppgifterna bara finns hos microgaming, när jag frågade om det.

 

Jag väntar väl några dagar till och se om det händer något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...