fiddski Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 tjoho alla har mestadels spelat cashgame men har bestammt mig for att ge sng's en chans. Spelar just nu pa svenskaspel, dock aer trafiken ingen hojadre och vill daerfor ha tips pa nagon annan trevlig sida. Har spelat lite sng's pa stars och party men tycker inte riktigt om det. Det jag vill att klienten ska ha aer: Shorthanded - de absolut viktigaste! Daligt motstand Hyffsad trafik - buy-in 10$-50$ Garna bonus och skattefri - dock inte livsviktigt Tacksam for alla svar! Ps. har sokt lite men har dock inte hittat natt vettigt Citera
eurythmech Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Tror Stars har hyfsad trafik på sina $12+1 turbo 6-manna, aldrig lirat dom, eller högre 6-manna själv dock. Citera
badtorsker Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Är inte helt på det klara med vad du menar med hyfsad trafik, men jag tycker Cryptologic och deras 6-handed sngs är helt ok mellan $10-$50. Citera
fiddski Postad 15 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2007 Är inte helt på det klara med vad du menar med hyfsad trafik, men jag tycker Cryptologic och deras 6-handed sngs är helt ok mellan $10-$50. vet sjalv inte vad jag menar med hyffsad trafik, men att fa vanta 10-15 min max om man ar den forsta som regga sig. tack for dit svar! Citera
fiddski Postad 15 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2007 Tror Stars har hyfsad trafik på sina $12+1 turbo 6-manna, aldrig lirat dom, eller högre 6-manna själv dock. ska testas, tack sa mycket! Citera
SoderKrippa Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Hej! Jag kan tipsa om Everest Poker. De har massor med trafik på lägre bord, men också på mellannivåer där jag håller till ($50/$100). Över det är det sämre drag dock. Men jag gillar Everest, plussar bra där /SK Citera
Gäst Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Hej! Jag kan tipsa om Everest Poker. De har massor med trafik på lägre bord, men också på mellannivåer där jag håller till ($50/$100). Över det är det sämre drag dock. Men jag gillar Everest, plussar bra där /SK Definiera "massor med trafik". Jag har aldrig spelat på Everest men har svårt att tro att det skulle uppfylla de flesta nötgrinders krav på trafik. Citera
SoderKrippa Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Definiera "massor med trafik". Jag har aldrig spelat på Everest men har svårt att tro att det skulle uppfylla de flesta nötgrinders krav på trafik. Definition: $50-spelen kommer igång inom 15-20 min under "lågaktiva perioder" (läs morgon/förmiddag) och inom 5 min övrig tid. $100-spelen är lite tuffare dagtid, men drar igång på tio minuter på kvällen. Everest är världens 4e största nät. Jag har varit inne på microgaming (f.d. prima) och där är det ungefär samma trafik vad gäller $50-borden, men typ ingen trafik alls på $100 borden. Kollat Ultimatebet också, och där verkar det vara lönlöst att sitta (minns in nätverk). Allt är relativt, men Everest har trafik dygnet runt på $50 och $100 borden, vilket är mer än vad man kan säga om många andra stora nät. /SK Citera
SoderKrippa Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Såg btw att det var "massor med trafik på de lägre borden" som du undrade över. Ja - där är en MASSOR med trafik. Definiera som du vill... /SK Citera
Gäst Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Såg btw att det var "massor med trafik på de lägre borden" som du undrade över. Ja - där är en MASSOR med trafik. Definiera som du vill... /SK Så man kan alltså 12-tabla dygnet runt utan problem på nivåerna $20-$50? (jag är seriös eftersom jag mer än gärna skulle vilja hitta en EU-sajt att spela på) Citera
SoderKrippa Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Så man kan alltså 12-tabla dygnet runt utan problem på nivåerna $20-$50? (jag är seriös eftersom jag mer än gärna skulle vilja hitta en EU-sajt att spela på) Problemet är att Everest inte är en EU-sajt. Det är även mitt problem. Såg dessutom när jag kollade lite idag man man max kan köra fyra bord. Var ju som jag sa tidigare osäker på detta. Du kan inte köra fyra bord hela tiden på $50, men upp till $20 så startar det bord med ca 10-15 min intervall i snitt. Du kan regga dig till två i taget, eftersom det inte kommer upp fler förrän de är fyllda. Med lägre bord tänkte jag mig upp till $20... Hoppas jag svarat på din fråga. Shoot igen annars /SK Citera
Joey Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Man kan spela mer än fyra bord. Vet inte om det finns nåt max, men sex bord har jag spelat massor med gånger. Citera
SoderKrippa Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Man kan spela mer än fyra bord. Vet inte om det finns nåt max, men sex bord har jag spelat massor med gånger. ok, tack Citera
Recommended Posts