DaPine87 Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Kommer låta lite konstigt detta men jag eftersöker en svensk raplåt typ som handlar om en uteliggare som träffar en tjej som knarkar ihjäl sig, är också vad jag har för mig klagande på samhälet och dem rika som inte bryr sig, säger typ att städare är bra Pleeeeease hoppas nån vet vikken jag menar Citera
DaPine87 Postad 15 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2007 hehe, var inge, hittade den precis. 7 Års Olycka - Ur En Hemlös Synvinkel heter den allafall. Citera
Jennez Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Lol, det tog dig tre minuter att hitta den på egen hand. Måste ha tagit längre tid att logga in på pf och skapa tråden. Citera
DaPine87 Postad 15 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2007 Lol, det tog dig tre minuter att hitta den på egen hand. Måste ha tagit längre tid att logga in på pf och skapa tråden. hade bara sjukt tur jag hittade den, letade mig in på ett svenskt hiphop forum och tittade på toplistan och då låg den där på 4:e plats :D:D Citera
sorkenkk Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Den låten är nice. Kolla även på fler låtar av 7 Års Olycka. :] Citera
Recommended Posts