floffy Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 Jag har råkat beställa ett exemplar för mycket av boken Sklansky on Poker som jag vill bli av med. Såg ingen BOK-tråd, så jag startar en nu. Det stod inget i FAQerna på forumet huruvida man får sälja saker, men jag provar, så får ni väl redigera bort det som är "olämpligt". Jag har inte hunnit läsa boken ännu, men den skall tydligen vara bra. Den är uppdelad i flera essäer och handlar allmänt om poker. Man har även kallat boken "The definitive work on Razz". En respekterad recensent skriver: In my opinion, this is one of the better poker books available and deserves a wider audience. [...] This book is well worth studying by all poker players. Hela recensionsen Nåväl, på Adlibris.se tar de 226:- + 19:- frakt för en ny kopia av boken. [LÄNK] Jag säljer ett av mina två sprillans nya exemplar för 200:- jämnt inklusive frakt. PM:a mig om ni är intresserade. Ni som läst boken kanske kan skriva vad ni tycker om den? *RP och flytt till pokerOT - Nusseman* Citera
Recommended Posts