XaaL Postad 10 Februari , 2007 Rapport Share Postad 10 Februari , 2007 Hitta ett klurigt flashspel idag som jag gärna vill ta mig igenom.. Sökte på gogle efter walktroughs men hittar inga! http://addictinggames.com/escapethebomb.html Någon som vill försöka cleara det? Dessa föremål har jag hittat: Pappret framför dig Isbitsform (gjort isbitar och tagit ur de) Nyckel Papperspussel #1 Papperspussel #2 Isbitar Pillret Skruvmejsel Sax Träkors(vad är det bra för?) Glaset (hällt vatten i det) (EDIT) Nyckel#2 Batteri och om ni inte pallar pilla med pappersbitarna kan jag posta de... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SaInT Postad 10 Februari , 2007 Rapport Share Postad 10 Februari , 2007 Träkorset sätter du på träbordet. Edit: Lust att pma nuffrorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 10 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2007 Japp, kom på det och hittade den här sidan: http://www.lazylaces.com/article.asp?p=2417 Där står det mesta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 10 Februari , 2007 Rapport Share Postad 10 Februari , 2007 Kan du pma pappersbitskoder till mig, orkar inte lösa dom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 10 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2007 nu klarade jag det ! här e bilderna: http://goto.glocalnet.net/salan/pappers.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 11 Februari , 2007 Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 första pappersbiten är väl till låset? Fan jag hart fått fram nummerna men klarar inte öppna låset ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 11 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 Nej nej, numrena till det låset hittar du på ett annat ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 11 Februari , 2007 Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 meh, kallendern? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 11 Februari , 2007 Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 löl whatever hitta lite nya saker nu... fan man måste ju klicka på exakt rätt stället på alla saker för att nåt ska hända Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 11 Februari , 2007 Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 var fan e den andra skruvmejseln? "under chest", jaha var e det? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 11 Februari , 2007 Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 yay nug ick det.. får spel måste klicka som en idiot överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sooraw Postad 11 Februari , 2007 Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 korde nyss ut det... var ganska roligt men kort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 11 Februari , 2007 Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 Ni har alla kommit ut genom brandmännen va? Låt oss försöka kom ut på annat sätt, är övertygad om att det går. På kallendern så står det "tat" på torsdag. Och om ni bläddrar på kalendern från 7 till 8 så är den 31/7 en söndag, den 1/8 borde alltså varan en måndag, men det är en tisdag på kalendern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 11 Februari , 2007 Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 Varmt vatten och iskub kan kombineras till ljummet/kallt vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 11 Februari , 2007 Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 Hmm tog mig ut. Men var det nödvänigt att göra is osv.? Jag använde ju inte vattnet sen. Känndes som att jag hade en plats över bland sakerna också. Fanns det nåt inne i bomben? Såg ut att ligga nåt där men fick alldrig tag i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 11 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 Ni har alla kommit ut genom brandmännen va? Låt oss försöka kom ut på annat sätt, är övertygad om att det går. På kallendern så står det "tat" på torsdag. Och om ni bläddrar på kalendern från 7 till 8 så är den 31/7 en söndag, den 1/8 borde alltså varan en måndag, men det är en tisdag på kalendern. Intressant! Men jag har inte hört något om att det ska finnas flera sätt, men det är kanske möjligt. De flesta trodde att vattnet och isen bara är med för att förvilla dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 11 Februari , 2007 Rapport Share Postad 11 Februari , 2007 Det finns för mycket saker som "ska förvilla en", för att det verkligen ska vara saker som ska förvilla en. Batteriet, glaset, isen, saken längst upp till vänster, de olika sladdarna man kan kapa, man kan öppna upp där bomben finns, flera lösenord man kan skriva in, korset, pillret som ska göra en avslappnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 12 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2007 Det finns för mycket saker som "ska förvilla en", för att det verkligen ska vara saker som ska förvilla en. Batteriet, glaset, isen, saken längst upp till vänster, de olika sladdarna man kan kapa, man kan öppna upp där bomben finns, flera lösenord man kan skriva in, korset, pillret som ska göra en avslappnad. Kan du ha rätt i! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts