Gå till innehåll

Myssion + Conspiracy = Sant!


Myssion

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Äsch, gjorde bort mig direkt. Är inte riktigt van vid klienten, när jag har pushat på floppen med mina AK överkort i en höjd pott så inser jag att vi inte är HU, utan 4-handed... Inte så lyckad push... :oops:

 

Men har iaf dubblat upp med QQ vs AJ i en. Partyriggen lyser med sin frånvaro. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okey, har fixat Camtasia och allt nu så tänkte göra en video...

 

Några frågor:

 

* Cyntax tipsade om http://www.ftp.nu för att lägga upp videon. Är det det bästa alternativet?

 

* När man spelar in i Camtasia varnar programmet ifall man spelar in för stor del av skärmen. Vilken storlek rekomenderar ni så att det 1) blir smidigt att se på och 2) så att borden inte blir för små på skärmen när videon körs (tänkte 4-tabla)?

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm...tror att jag har fixat problemen någorlunda nu.

 

Testar att spela in så får vi se hur det blir.

 

Eftersom min mikrofon är sugig så kommer ljudet bli rätt kasst (=lågt) men men, se den här filmen som ett test eller nåt :)

 

Om allt går enligt planerna så kommer den upp inatt nån gång!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yey! Videon är klar. Blev rätt okey förutom att kvaliten på bilden blev lite sämre än jag hoppats på. Gjorde det medvetet så att inte filen blir monsterstor.

 

Kollar igenom den nu, lägger upp den snart!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är länken för videon. ~70MB stor är filen, hoppas det är okey, hade blivit ännu större ifall jag inte sänkt kvaliten en massa.

 

OM det finns intresse för fler videos så skriv vad som ska göras bättre. Jag kan förbättra kvaliten en massa men då blir filen dubbelt så stor, är det bättre?

 

(När ni klickat på länken ovan så tar det några sekunder innan nedladdningslänken kommer upp så ha liiite tålamod)

 

Kanske inte världens roligaste video eftersom jag är rätt seg och trött men det är endel intressanta händer IMHO.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är länken för videon. ~70MB stor är filen, hoppas det är okey, hade blivit ännu större ifall jag inte sänkt kvaliten en massa.

 

OM det finns intresse för fler videos så skriv vad som ska göras bättre. Jag kan förbättra kvaliten en massa men då blir filen dubbelt så stor, är det bättre?

 

(När ni klickat på länken ovan så tar det några sekunder innan nedladdningslänken kommer upp så ha liiite tålamod)

 

Kanske inte världens roligaste video eftersom jag är rätt seg och trött men det är endel intressanta händer IMHO.

 

Tog ca. 2 min för mig att ladda ner den.

 

Kvalitet tycker jag inte är så bra, ser ut som ett gammalt gameboy spel :P

 

Lätt värt att vänta dubbelt så mycket, va fasen, brukar vänta på HSP i en halvtimme, detta är säkert 10 ggr. bättre :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog ca. 2 min för mig att ladda ner den.

 

Kvalitet tycker jag inte är så bra, ser ut som ett gammalt gameboy spel :P

 

Lätt värt att vänta dubbelt så mycket, va fasen, brukar vänta på HSP i en halvtimme, detta är säkert 10 ggr. bättre :P

 

Monsterlina du har isf???

 

Okey, då dubblar jag kvaliten nästa gång :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du kört AJ-handen i SNGPT?

Edit: kom på att det inte var en push, men kanske kan ses som en?

 

Har inte orkat skaffa SNGPT på den här datorn än...

 

Är fold jättemkt bättre än syn enl. SNGPT?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om vi ser det som att han pushar och du synar så är det klar fold om han inte pushar 100% (då din EV är +0,1%).

 

gg annars :)

 

ok, och eftersom han inte ställer any-two där (han vek ju en hand innan i SB) så va det en riktigt dålig syn.

 

Tack för feedback!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, lite feedback från mig själv...

 

Tid: 32:47 ungefär. Över bordet till höger...Jag sitter på K7s och säger "här måste jag såklart vika om jag är först in"...Det stämmer självklart inte och hade jag varit först in så hade jag inte vikt. Missade att shortstacken va jättejättekort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rätt många som har kollat på videon men ingen feesback...SHOOOOOT!!!!

 

Ladda hem och skulle se och lära, tänkte jag.:-)

 

Filformatet stöds inte av din pxxxxxx nånting player. :shock: Fn nu e det nått grekiska igen och ingen teknisk svärson här å fråga.

 

AVI ???? Gammal man kan inte sånt här, puuuh va jobbigt.:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nedre vänstra efter 9 minuter, T7o checkas i SB, träffar TP. Bettas på floppen, han synar, båda checkar resten av vägen ned. På river säger du att du troligen inte synar om han bettar. Efter handen säger du att du kanske borde ha betat rivern.

 

Jag för min del hade nog gärna check-synat den rivern. Tankar om det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...