Blattanfejan Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 Man vet att man spelar bra när man blir kallad donk i chatten bara för att man ställer ofta Då skulle du prova SvS:lol: De blir fruktansvärt provocerade av några pushar. Hur går spelet i stort? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 Vi saknar lite värde i kommande PF.nu limitslask och undrar om ni ställer upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 28 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 Blev 43 st sngs på förmiddagen. I princip +/-0. Har fixat till BetPot-scriptet så att man pushar all-in genom att högerklicka, väldigt smidigt. Ska fixa ett script så att man gör autobuyin när man öppnar ett bord, blir en jäkla massa klickande annars. Sen har nätet börjat klödda, man blir nerkopplad när telefonen ringer... helmuppigt, får försöka fixa det där... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 Då skulle du prova SvS:lol: De blir fruktansvärt provocerade av några pushar. Hur går spelet i stort? I det stora hela går det väl inte särskilt bra. Igår plussade jag drygt $150 vilket iofs va rätt skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 28 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 I det stora hela går det väl inte särskilt bra. Igår plussade jag drygt $150 vilket iofs va rätt skönt. Har herrn emigrerat totalt från MSN eller...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 Har herrn emigrerat totalt från MSN eller...? Hehe, nä men eftersom datorbutikenhelvetet inte skickar min dator så får jag inte mkt datortid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blattanfejan Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 I det stora hela går det väl inte särskilt bra. Igår plussade jag drygt $150 vilket iofs va rätt skönt. Alltid något:-) Ingen downswing kan ju hålla i sig för alltid kan man tycka:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 Vi saknar lite värde i kommande PF.nu limitslask och undrar om ni ställer upp? tell me more, tell me more Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 tell me more, tell me more me to var ett tag sen nu ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 28 Februari , 2007 Rapport Share Postad 28 Februari , 2007 Alltid något:-) Ingen downswing kan ju hålla i sig för alltid kan man tycka:-) Ett problem jag har är att jag tappar så mkt självförtroende i mitt spel när det går dåligt och därmed påverkas det negativt. Även om det inte gått jättebra de senaste dagarna så känner jag ändå att jag utvecklats mkt och vågar "äga" mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blattanfejan Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Ett problem jag har är att jag tappar så mkt självförtroende i mitt spel när det går dåligt och därmed påverkas det negativt. Även om det inte gått jättebra de senaste dagarna så känner jag ändå att jag utvecklats mkt och vågar "äga" mer. Jag fattar precis vad du menar. Sista sessionen på Stars vågade jag inget, solklara lägen krångalde jag till. Jag kollade igenom säkert 20-30HH, alla var egentligen enkla standardsituationer som inte var värda att posta, men när jag spelade handen tyckte jag det var oerhört krångliga, just pga dåligt självförtroende. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Jag fattar precis vad du menar. Sista sessionen på Stars vågade jag inget, solklara lägen krångalde jag till. Jag kollade igenom säkert 20-30HH, alla var egentligen enkla standardsituationer som inte var värda att posta, men när jag spelade handen tyckte jag det var oerhört krångliga, just pga dåligt självförtroende. Känns tyvärr väldigt bekannt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blattanfejan Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Känns tyvärr väldigt bekannt... Tänkte faktiskt lite på dig när jag beskrev min känsla:h: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Tänkte faktiskt lite på dig när jag beskrev min känsla:h: Vi måste försöka sluta tänka på varandra på dagarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blattanfejan Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Vi måste försöka sluta tänka på varandra på dagarna! :lol: Vi kanske borde ägna oss åt våra arbeten istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 :lol: Vi kanske borde ägna oss åt våra arbeten istället? Ja jag borde definitivt ägna mig mer åt mina studier. Jobbet ska jag ägna mig åt i helgen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 1 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Åååååh, vad kärlek är underbart!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Åååååh, vad kärlek är underbart!!!!! Puss påre hoffponken! Svartsjuka kan vara jobbigt men det går över vettu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Vi måste försöka sluta tänka på varandra på dagarna! Vill du att ni ska tänka på varandra runt läggdags? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Vill du att ni ska tänka på varandra runt läggdags? Helst inte om det går att undvika... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 tell me more, tell me more Jag försöker styra upp något låglimit cashgamebord snart, typ 1/2 - 2/4. Om nu är sugna så kan ni skriva en krumelur i min dagbok så vi ser om det finns intresse för det. Just nu är det ju inte så himla hett på FL fronten här på pf så jag måste försöka övertala Consp/myssion att vara med:-) . Btw, lirade inte du planteskolelimit för drygt 2 år sedan? me to var ett tag sen nu ju.. Ja, tror vi lirade i augusti senaste. Hade varit kul om du hade varit med, lirar du någon poker nu för tiden förresten? Sorry för OT i eran dagbok... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 1 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Man vet att det går tungt när man blir GLAD för att man får en walk med AA i BB hellre än att riskera att åka på ytterligare en sugig utdragning... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 1 Mars , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Men tiiiiiilt, backar 15 inköp rakt ut på Party (sng)... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Men tiiiiiilt, backar 15 inköp rakt ut på Party (sng)... Hej Myssion! Jag har sett dig spela och jag undrar vad det är som gör dig så bra? Är det att du kan distansera ifrån pokern när du blir Bad Beatad eller är det för att du kan din matematik? Vad tycker du att jag, som precis börjat med poker, ska tänka på allra mest? Mvh, P. Swartling! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 1 Mars , 2007 Rapport Share Postad 1 Mars , 2007 Jag försöker styra upp något låglimit cashgamebord snart, typ 1/2 - 2/4. Om nu är sugna så kan ni skriva en krumelur i min dagbok så vi ser om det finns intresse för det. Just nu är det ju inte så himla hett på FL fronten här på pf så jag måste försöka övertala Consp/myssion att vara med:-) . Btw, lirade inte du planteskolelimit för drygt 2 år sedan? Jodå, det stämmer. Jag är gärna med nån kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts