Gå till innehåll

Myssion + Conspiracy = Sant!


Myssion

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Blev 43 st sngs på förmiddagen. I princip +/-0.

 

Har fixat till BetPot-scriptet så att man pushar all-in genom att högerklicka, väldigt smidigt. Ska fixa ett script så att man gör autobuyin när man öppnar ett bord, blir en jäkla massa klickande annars.

 

Sen har nätet börjat klödda, man blir nerkopplad när telefonen ringer... helmuppigt, får försöka fixa det där...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:lol: Då skulle du prova SvS:lol:

De blir fruktansvärt provocerade av några pushar.

Hur går spelet i stort?

 

I det stora hela går det väl inte särskilt bra. Igår plussade jag drygt $150 vilket iofs va rätt skönt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltid något:-)

Ingen downswing kan ju hålla i sig för alltid kan man tycka:-)

 

Ett problem jag har är att jag tappar så mkt självförtroende i mitt spel när det går dåligt och därmed påverkas det negativt.

 

Även om det inte gått jättebra de senaste dagarna så känner jag ändå att jag utvecklats mkt och vågar "äga" mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett problem jag har är att jag tappar så mkt självförtroende i mitt spel när det går dåligt och därmed påverkas det negativt.

 

Även om det inte gått jättebra de senaste dagarna så känner jag ändå att jag utvecklats mkt och vågar "äga" mer.

 

Jag fattar precis vad du menar. Sista sessionen på Stars vågade jag inget, solklara lägen krångalde jag till. Jag kollade igenom säkert 20-30HH, alla var egentligen enkla standardsituationer som inte var värda att posta, men när jag spelade handen tyckte jag det var oerhört krångliga, just pga dåligt självförtroende.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fattar precis vad du menar. Sista sessionen på Stars vågade jag inget, solklara lägen krångalde jag till. Jag kollade igenom säkert 20-30HH, alla var egentligen enkla standardsituationer som inte var värda att posta, men när jag spelade handen tyckte jag det var oerhört krångliga, just pga dåligt självförtroende.

 

Känns tyvärr väldigt bekannt... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tell me more, tell me more

 

Jag försöker styra upp något låglimit cashgamebord snart, typ 1/2 - 2/4. Om nu är sugna så kan ni skriva en krumelur i min dagbok så vi ser om det finns intresse för det. Just nu är det ju inte så himla hett på FL fronten här på pf så jag måste försöka övertala Consp/myssion att vara med:-) .

 

Btw, lirade inte du planteskolelimit för drygt 2 år sedan?

 

 

me to var ett tag sen nu ju..

 

Ja, tror vi lirade i augusti senaste. Hade varit kul om du hade varit med, lirar du någon poker nu för tiden förresten?

 

 

Sorry för OT i eran dagbok...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men tiiiiiilt, backar 15 inköp rakt ut på Party (sng)...:evil:

 

Hej Myssion!

Jag har sett dig spela och jag undrar vad det är som gör dig så bra?

 

Är det att du kan distansera ifrån pokern när du blir Bad Beatad eller är det för att du kan din matematik?

 

Vad tycker du att jag, som precis börjat med poker, ska tänka på allra mest?

 

Mvh, P. Swartling!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försöker styra upp något låglimit cashgamebord snart, typ 1/2 - 2/4. Om nu är sugna så kan ni skriva en krumelur i min dagbok så vi ser om det finns intresse för det. Just nu är det ju inte så himla hett på FL fronten här på pf så jag måste försöka övertala Consp/myssion att vara med:-) .

 

Btw, lirade inte du planteskolelimit för drygt 2 år sedan?

 

Jodå, det stämmer.

 

Jag är gärna med nån kväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...