Skadast Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Eller så togs beslutet av medicinskt kunnig personal, som vid närmare undersökning ansåg att risken för nackskador var för stor. Citera
PeO Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Att ingen kom på att man kunde öppna bakdörren är för mig en gåta. Skulle vara kul att vara på platsen och höra hur resonemanget gick. "Grabbar, nu gör vi så här......." Citera
Skadast Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Att ingen kom på att man kunde öppna bakdörren är för mig en gåta. Skulle vara kul att vara på platsen och höra hur resonemanget gick. "Grabbar, nu gör vi så här......." Vid nackskador SKA man plocka taket. Huruvida bakdörren gick att öppna eller ej är irrelevant. Citera
Gyre Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Att ingen kom på att man kunde öppna bakdörren är för mig en gåta. Skulle vara kul att vara på platsen och höra hur resonemanget gick. "Grabbar, nu gör vi så här......." Man kan lätt framstå som lite dum om man inte läser hela tråden man väljer att svara i... Citera
turqow Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Det är standard att vid misstänkt nack/ryggskada klippa taket då minsta förflyttning av rygg/nackkotorna i sidled kan leda till allvarliga men, förlamning tex. Finns en liknande historia från Malmö, fast den är strået vassare. Polisen var först på plats, vilket dom brukar undvika p.g.a sin bristande sjukvårds kunskap, de tog beslutet att så snällt hjälpa mannen ut från den krockade bilen och placerade honom i baksätet på den nyinköpta polisbilen (hade gått 450 mil om jag inte minns fel). När räddningstjänsten kom såg de en stjärna i framrutan på den krockade bilen(vilket tyder på att huvet gått i = förmodad nack/ryggskada).Då togs beslutet att klippa snutbilen, hahah fan vad jag hade velat se snutarnas min.... Citera
PeO Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Man kan lätt framstå som lite dum om man inte läser hela tråden man väljer att svara i... FYP... Citera
cOP Postad 9 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2007 Då togs beslutet att klippa snutbilen, hahah fan vad jag hade velat se snutarnas min.... Tror inte poliserna känner särskilt mycket sorg över sina bilar. Citera
ibmachine Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Nominerar härmed denna till ÅRETS TRÅD ! Hysteriskt kul när forumbebisarnas korttänkta kommentarer visar sig vara DÖDLIGA . Hehe, nån kanske tänker sig för innan dom fäller spydiga kommentarer i forumtrådar nästa gång... skoja bara, that´ll be the day, se bara kommentarerna till mig som följer... Citera
PeO Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Årets tråd vet jag inte. Men lite rolig är den får man väl erkänna. Kul också när man bli tillrättavisad att man är dum och personen ifråga inte kan stava. Humor på hög nivå... Citera
ibmachine Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Årets tråd vet jag inte. Men lite rolig är den får man väl erkänna. Kul också när man bli tillrättavisad att man är dum och personen ifråga inte kan stava. Humor på hög nivå... som sagt.... Citera
Gyre Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Kul också när man bli tillrättavisad att man är dum och personen ifråga inte kan stava. Humor på hög nivå... Att du tror att jag inte kan stava pga att jag skrev "men" istället för "man" säger nog mer om dig än mig, men du har rätt, jag är faktiskt inte bra på att stava. Men jag brukar läsa, eller iaf snabbt kolla igenom, trådar jag svarar i. Så att jag inte missar något viktigt, som tex ytterligare en artikel som förändrar hela situationen en del... Citera
ibmachine Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Vad sa ni?... Att det är tur att du och många andra som gör bort sig i forum gör det där och inte i verkligheten. Tack! Citera
Ceritus Postad 10 Februari , 2007 Rapport Postad 10 Februari , 2007 Det hela som är roligt är att aftonbladet verkligen lyckas vinkla det hela så att man tror att räddningstjänsten är blåsta.... Det var skoj tills som tillrättavisade allt med en annan artikel Citera
Recommended Posts