Spelgalen Postad 25 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 happy days! är inne i mitt livs största rusch just nu. kan knappt förstå att jag kan vinna så mkt som jag gör för närvarande. berättade för min pappa om hur mkt jag var plus de senaste två veckorna och han blev helt chockad, trodde mig knappt. jag brukar inte tala så mkt om mina vinster/förluster med mina föräldrar men nu när jag gjorde det ville pappa absolut sitta med en session och kolla på när jag lirade. sagt och gjort, ett par (många, blev förvånad att min pappa inte gav upp efter två h) timmars spelande på 6max 5/10 och lite 10/20: inte ngt jättemärkvärdigt resultat, även om det såklart är väldigt bra, men det var iaf kul att jag kunde fortsätta prestera bra då pappa tittade på för första gången någonsin. pluggandet går för övrigt ok också om det nu skulle vara någon som var intresserad. är nästan tacksam över det dåliga sommarvädret. nu golf! l8er Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Ja, rushar man trots demoriggen är man inne i en sjuhelvetes goodstreak. Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Inte som när min pappa kollar när jag spelar. Jag brukar få höra "men den hade ju till och med jag slängt" när jag stackar av med JJ mot KK på låg flop i en reraisad pott blind mot button mot en LAGtard för 100bb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spelgalen Postad 27 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Inte som när min pappa kollar när jag spelar. Jag brukar få höra "men den hade ju till och med jag slängt" när jag stackar av med JJ mot KK på låg flop i en reraisad pott blind mot button mot en LAGtard för 100bb. Hehe, han blev dock rätt paff ett par gånger över mitt spel, till exempel synade jag en all in preflop med 88 för över 100bb - och vann mot 89s. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spelgalen Postad 27 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 bra/dåligt? - mo1dp sitting in seat 1 with $2595.00 - Ironballs sitting in seat 2 with $3527.50 - G0Gators sitting in seat 3 with $3587.00 - mameace sitting in seat 4 with $576.86 - morteler sitting in seat 6 with $3043.00 [Dealer] mo1dp posted the small blind - $10.00 Ironballs posted the big blind - $20.00 ** Dealing card to mo1dp: , G0Gators folded mameace folded morteler folded mo1dp raised - $70.00 Ironballs called - $70.00 ** Dealing the flop: , , mo1dp checked Ironballs bet - $100.00 mo1dp called - $100.00 ** Dealing the turn: mo1dp checked Ironballs bet - $240.00 mo1dp called - $240.00 ** Dealing the river: mo1dp checked Ironballs bet - $460.00 mo1dp went all-in - $2195.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spelgalen Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spelgalen Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts