Asagud Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Vad är det som gäller runtomkring DIG när du spelar på internet? Musik, vem? TV, WPT? pokerfilmer? Har du helt tyst? Hög volym på spelet eller låg? Tycker bara det är lite intressant att veta Själv har jag oftast på musik ifall jag spelar på låg nivå och få bord (se färre än tre), över det får jag svårt att koncentrera mig med musik på. Ofta Johnny Cash eller några äldre rockballader. Klarar också av att se komedi-serier samtidigt som ett-två bord spelas, exempelvis simpsons, scrubs, futurama... Filmer och serier med handling går helt bort, samma sak med pokerserier, t.ex WPT då deras händer alltid är intressantare än mina egna =) Hur är det för dig? Citera
Sunkii Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 5 bord eller färre så brukar det bli TV-serie, för tillfället House M.D. Fler bord så är det alltid musik eller ventrilo/skype med polare. Citera
Emilio Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Jag vill ha ljud, men det ska vara monotomt och tråkigt, då spelar jag bäst. Citera
padrinosftw Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 5 bord eller färre så brukar det bli TV-serie, för tillfället House M.D. Fler bord så är det alltid musik eller ventrilo/skype med polare. Lolla mig baklänges, exakt samma här. Som bakgrundsmusik föredrar jag Strokes, Killers eller Death cab for cutie. Citera
m1978 Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Beror tidpunkt, men efter middagen brukar det kunna bli 2-3 bord plus simpsons/vänner/2 1/2 men eller liknande serier.. Sent blir det oftast musik, ganska lågt och lugn musik typ lugna favoriter, avslappnande Citera
Mathiasson Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Jag kör själv radioseven så högt som bara möjligt, kör 5 bord då. Ofta lurar för att få full koncentration på pokern och ingenting annat, men de är bara jag de Citera
Tiggr Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Nöjer mig med Immortal Technique i lurarna. Citera
aspelin Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Disney Channel 06.00-22.00, +radio /orka byta låt själv Citera
ulaf Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Msn med "pokerkompisar" är frizon för bad beat-whine och skryt, sen kör man ibland musik just nu Stevie wonder, Michael Jackson, Muse, och Nobuo Uematsu. Vid max tre bord kan man se man på HSP eller Poker (5an) om det finns nya avsnitt, håller också på att beta av top ten på live at the bike. För pf.nu så måste borden vara färre än tre till antalet. Citera
tetris Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Jag vill ha ljud, men det ska vara monotomt och tråkigt, då spelar jag bäst. Håller helt med. Dock sitter jag väldigt ofta på msn, surfar runt och ibland även kikar på serier samtidigt som jag 8tablar cashgame. Musik har jag på iaf 80% av gångerna, personer som inte är pokerintresserade bör inte sitta brevid mig, då jag har en tendens att vara väldigt tråkig då jag spelar. Citera
mpee Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Beror helt på vilket humör jag är på. Men oftast har jag musik på i bakgrunden. Hight Stakes poker och nuförtiden Poker.se-TV får ibland också vara med och tampas om plats på skärmen. Citera
CG_Kenny Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Har inte spelat så länge så jag har precis börjat känna mig bekväm med 2 bord samtidigt. Har kommit fram till att jag spelar absolut bäst poker om jag är ensam, inte surfar, inte chattar, utan kocentrerar mig 110% på pokern samtidigt som jag lyssnar på någon slags technomusik... Under senaste forumfrirullen lyssnade jag oavbrutet på samma låt (DJ Tiesto, He´s a pirate) Fast även annan musik går bra. Lite 70-tals disco är skönt också... Citera
wheelinho Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 Lirar jag 9 bord så kör man utan musik, tycker det är skönt att höra "pling" ljuden från borden, 20sec kvar osv...Dock så drar man igång någon trevlig låt när man vunnit en fin pott eller man förlorat en jobbig pott. Chatta eller surfa försöker jag hålla mig ifrån, iaf när man spelar 9 bord. 6 bord funkar msn fint. 2-4 bord kan man både kika prison break och HSP, läsa lite på PF, uppdatera aftonbladet var 10 sekund, dricka cola konstant och äta chips sist men inte minst hinner man faktiskt springa på toa och göra både det ena och det andra och de trejde mellan händerna Citera
avund Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 När jag spelar seriöst så ska de vara tyst i rummet, ingen musik, ingen tv, ingen msn, ingen mobil. Sen är jag lite psycho också så sitter ofta och pratar högt med mig själv. Citera
eurythmech Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 När jag spelar seriöst så ska de vara tyst i rummet, ingen musik, ingen tv, ingen msn, ingen mobil. Sen är jag lite psycho också så sitter ofta och pratar högt med mig själv. Du lyssnar iaf inte på Killers, så var inte så hård mot dig själv. Citera
Recommended Posts